וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לטענות, הוועדה המקצועית קבעה: הפועל תל אביב לא קופחה

18.1.2024 / 13:49

באיגוד השופטים הסבירו: יש ספק לגבי כוונת פרץ בדריכה על איינבינדר, לוקאסן לא פגע בבלוריאן. פנדל על סבוריט? נתון לפרשנות

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 2:4/ספורט1

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים פרסמה את מסקנותיה מהדרבי אמש (רביעי), כאשר השורה התחתונה ברורה: למרות הטענות הזועמות מצדה, הפועל תל אביב לא קופחה על ידי עידן לייבה ושופט המסך.

אירוע המחלוקת הראשון במשחק התרחש בדקה ה-13, כאשר דור פרץ דרך על דן איינבינדר: "קיים ספק לגבי כוונת השחקן הפוגע ובנוסף עוצמת הפגיעה נמוכה. מכאן, בצדק שופט המסך לא התערב", קבעו בוועדה. במילים פשוטות, פרץ לא היה צריך להיות מורחק.

גם במכבי תל אביב טענו לקיפוח מצד השופטים, בין השאר בשער השוויון של היריבה בדקה ה-38. אלא שלפי איגוד השופטים, שחקני ההתקפה האדומים לא הסתירו לשוער רועי משפתי ולכן השער של טל ארצ'ל חוקי.

עיקר הכעסים בהפועל תל אביב נשמעו בנוגע לפגיעה לכאורה של דריק לוקאסן באור בלוריאן ברחבה, בדקה ה-58. כפי שכתבנו כאן הבוקר, באיגוד לא חשבו שהיה מקום לשרוק פנדל: "שחקן ההגנה בועט באופן ברור וחוקי בכדור. לחלוטין אין עבירה", קבעו.

מכבי תל אביב קיבלה פנדל בדקה ה-62 בעקבות תפיסה של טל ארצ'ל את אנריק סבוריט בתוך הרחבה. כאן הסבירו בוועדה ש"בעיטת העונשין גבולית ונתונה לפרשנות, לכן אין מקום להתערבות שופט המסך".

דור פרץ, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
דריכה כן, אדום לא. פרץ ואיינבינדר/ברני ארדוב
טל ארצ'ל, שחקן הפועל תל אביב חוגג. ברני ארדוב
השער היה חוקי, הפנדל גבולי. טל ארצ'ל/ברני ארדוב
דריק לוקאסן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא גרם לפנדל. דריק לוקאסן/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב התקשו להירגע מהחלטות השיפוט במשחק. לא רק שהמאמן בורחה למה והקפטן איינבינדר התבטאו בנושא, אלא שגם אנשי המועדון ביקרו אמש והיום את השופטים ואף טענו: "מכבי התלוננה חודש, אז השופטים התחילו להחזיר לה".

בצד הצהוב והמנצח של העיר, לא נותרו אדישים והגיבו בתדהמה לטענות היריבה, שכן לתחושת מכבי תל אביב היא הייתה זו שקופחה בדרבי. בכלל, הוועדה המקצועית כלל לא התייחסה לאירוע שהכעיס יותר מכל את מוליכת הטבלה - העבירה של אלן אוז'בולט על ערן זהבי, אותה הגדירו בקרית שלום כ"ברוטלית ומסוכנת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully