וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז מאיר סיכם בהפועל תל אביב, איהאב גנאים מתקרב

18.1.2024 / 13:07

המגן יחתום עד סיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. האדומים רותחים: "מכבי התלוננה חודש, אז השופטים התחילו להחזיר לה"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 2:4/ספורט1

רז מאיר שהתחיל את העונה בר.ק.ס ואלווייק ההולנדית, סיכם את תנאיו בהפועל תל אביב. הוא יחתום עד סיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. הוא מיועד לתפוס את עמדת המגן הימני אחרי העזיבה של אלון אזוגי. גם עומר סניור שיחק בעמדה הזו לא מעט העונה (במערך של שלושה בלמים), אבל עבורו מדובר בתפקיד חדש והוא עדיין לומד אותו.

מאיר בן ה-27 שיחק בעבר במכבי חיפה, בני יהודה והפועל אשקלון. בקיץ סיים קדנציה של שש שנים במדי הירוקים וחתם בר.ק.ס, אבל אחרי שמיעט לשחק (4 הופעות בליגה בהן שיחק 52 דקות) הוא החליט לשוב לארץ.

המגן הימני הוא השחקן השלישי שיצטרף להפועל תל אביב בחלון ההעברות של ינואר, אחרי אליאן רוחנא וסתיו טוריאל. את הקבוצה עזבו מלבד אזוגי גם גייב סגל ועזיז קאיונדו.

היום תתקיים פגישה עם איהאב גנאים, שסיים את דרכו באקטובה הקזחית. גנאים מעדיף את הפועל תל אביב, אבל בני ריינה הגישה לו הצעה יותר אטרקטיבית מבחינה כלכלית ומבחינת אורך חוזה. ביממה הקרובה הוא צפוי לקבל החלטה.

רז מאיר במדי ר.ק.ס ואלווייק. ANP, GettyImages
בקרוב במתחם חודורוב. מאיר/GettyImages, ANP

בינתיים בהפועל תל אביב לא נרגעים מאירועי הדרבי וצוות השיפוט בראשות עידן לייבה. במועדון חשים קיפוח גדול מאוד בהחלטות בהפסד אתמול (4:2) ומתכוונים לפעול בעניין. בינתיים נמשכת ההתכתשות עם הצהובים, שמוקדם יותר היום "נדהמו" מהתלונות של היריבה העירונית.

במועדון אמרו הבוקר: "יש תחושה של מגמות. קבוצה גדולה מקופחת, מתלוננת ומתלוננת ואז השופטים מפחדים לשרוק נגדה - גם אם לא במודע אלא ממקום עמוק יותר. השופטים התחילו 'להחזיר' אחרי שמכבי כבר חודש מתלוננת על טעויות".

במועדון הוסיפו: "מגיע שלב שמתחילים 'להחזיר' על טעויות קודמות. בשבוע שעבר ערן זהבי נתן מרפק לשחקן ריינה - ושחקן ריינה קיבל צהוב. למה, כי הציק להוד מלכותו ברחבה? כבר מהשבוע שעבר אפשר היה לראות שהשופטים מנסים 'להחזיר' למכבי בעקבות התלונות שלה".

לאור העובדה שיש העונה המון תלונות על השיפוט מצד המון קבוצות, במועדון נמצאים בקשר עם מועדונים אחרים במטרה להביא לבדק בית מתוך התחושה שאין אחידות וששופטים מכשילים איש את רעהו והעסק יוצא משליטה: "אין עוד ענף בישראל שיש בו דיסוננס כל כך גדול בין ההשקעה הכספית והרגשית, לבין אלה שחורצים גורלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully