וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ת"א המומים: הפועל מתלוננת על השיפוט? אנחנו אלה שקופחנו

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 10:34

הצהובים טוענים: השער השני חייב היה להיפסל, אוז'בולט היה חייב לקבל אדום, אבל "גורמים אינטרסנטיים זורקים טענות לאוויר! איך הם מעזים?"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 2:4/ספורט1

זעם במכבי תל אביב על הטענות בהפועל תל אביב כאילו השיפוט אמש בדרבי התל אביבי עשה חסד עם הצהובים והיה מוטה לטובתם. במכבי תל אביב קמו הבוקר (חמישי) לידיעות וכותרות שבהן הפועל תל אביב מביעה ביקורת על השיפוט וטענות שהם רותחים על השיפוט של לייבה, כשלמעשה בקרית שלום הרגישו שהם היו אלה שקופחו.

השופט עידן לייבה, עם שחקן הפועל תל אביב דן איינבינדר. אריאל שלום
לא הפסיקו להתלונן על השיפוט. הפועל בדרבי/אריאל שלום

גורם במועדון אמר הבוקר: "זה פשוט לא ייאמן! שני מקרים ודאיים של טעויות קשות נגדנו הפכו עבור גורמים אינטרסנטיים למצב שבו נזרקות טענות לאוויר כאילו הפועל קופחה ואנחנו זכינו מן ההפקר".

אותו גורם מוסיף: "השער השני של הפועל תל אביב היה חייב להיפסל. שחקן של הפועל היה בנבדל, הסתיר לרועי משפתי את הכדור והשער הזה היה חייב להיפסל על ידי עוזר השופט - ואם הוא לא ראה את זה, אז עלידי ה-VAR".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי מקבל טיפול. ברני ארדוב
כניסה ברוטלית של אוז'בולט. זהבי מטופל/ברני ארדוב

בנוסף טוענים במכבי: "איך יכול להיות שאלן אוז'בולט לא הורחק על העבירה הברוטלית והמסוכנת שביצע על ערן זהבי?! הוא נכנס בו מאחור, הרבה אחרי שערן שיחרר את הכדור, וסיכן אותו. זו פגיעה שמחייבת הרחקה. והנה שני אירועים ברורים, שבאחד צריך לפסול שער להפועל, ובשני להרחיק שחקן להפועל - ובסוף הם עוד מעזים להפוך את היוצרות ולהפיל עלינו את טעויות השיפוט מאמש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully