וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה: "החלטות שיפוט עלו במשחק". איינבינדר: "דברים באו לטובתם"

הפועל תל אביב מחתה נגד לייבה אחרי ההפסד בדרבי. הקפטן ניגש לחדר השופטים בסיום: "הם נתנו למכבי יותר מדי דברים בצורה קלה". לייבה: "הדריכה של פרץ? גג כרטיס צהוב. הרגל הגבוהה של לוקאסן? חילוץ נקי"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 2:4/ספורט1

עולם כמנהגו נוהג. הפועל תל אביב לא ניצחה דרבי 3,553 יום והרצף הזה לא הסתיים גם הערב (רביעי), כשמכבי תל אביב חגגה 2:4 בדרבי מלהיב מאוד. הצהובים קטעו רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון בדיוק בזמן והפער ממכבי חיפה נותר על שלוש נקודות, כשערן זהבי קטע את בצורת הכיבושים שלו עם צמד (42 ו-64, בפנדל). דור תורג'מן העלה את המוליכה ל-0:2 מהיר (2, 25), אליאן רוחנא (32) וטל ארצ'ל (38) החזירו ל-2:2, אך לא יותר. האדומים סופרים הפסד שלישי ברציפות ומשחק שישי ברציפות ללא ניצחון, והפער ממכבי נתניה השישית עומד על ארבע נקודות.

בורחה למה סיכם ואמר: "אני מרוצה מההופעה של השחקנים, הם עשו את הכי טוב שלהם. נתנו פייט ומבחינת איכות היינו קרובים. היו כמה החלטות שיפוט שעלו לנו במשחק. אילולי השופט, זה היה יכול להסתיים אחרת. חזרנו יפה מאוד למשחק, אני גאה בשחקנים על ההופעה הזאת. ניסינו לשחק כדורגל ולתקוף, לפעמים משלמים על טעויות מול קבוצות איכותיות, אבל ניסינו להמשיך לשחק. יכולנו לנצח את המשחק".

"יש לנו את הזהות שלנו, יש לנו גישה מסוימת. אפשר לדבר על טקטיקה הרבה, אבל בסוף כולם רוצים לשחק ולנצח. אי אפשר להתלונן על שחקנים שרוצים לנצח והולכים קדימה. כולם הרגישו שיכולנו להשוות גם ל-3:3. היינו צריכים לכבוש יותר מהם, זה הכל. עשינו כמה טעויות בהגנה והם הענישו אותנו, אבל באותה מידה גם יכולנו להשוות. השופט ניסה לעשות את המיטב שלו, אנחנו מרוכזים בעצמנו".

מאמן הפועל תל אביב בורחה למה. ברני ארדוב
אין לו טענות לשחקנים שלו. למה/ברני ארדוב

דן איינבינדר אמר בסיום: "אני שונא להפסיד, בטח בדרבי ובטח במשחק כזה שאתה מרגיש שהיה אפשר לעשות הרבה יותר. בהרבה רגעים הראינו כדורגל טוב, בהרבה דקות הראינו דברים שעבדנו עליהם כל השבוע. עשינו יותר מדי טעויות לא מחויבות במשחק כזה גדול מול יריבה טובה ואיכותית. למרות ההפסד, היו כל כך הרבה צעירים על המגרש, והם כל כך טובים וכל כך רוצים, כך שניתן להם את הזמן כדי שבשנים הבאות הם יקחו את הפועל קדימה".

על השופטים, אליהם ניגש בסיום המשחק: "אני מגיע לשופטים בכל משחק. לצערי היום, הפסדנו בגלל יותר מדי טעויות שלנו, אבל היו יותר מדי מקרים שהדברים הלכו לטובת מכבי בקלות יתרה. שיתפתי אותם בתחושות שלי. הם יכלו להבין חלק מזה. הדריכה של דור פרץ בהתחלה, הפנדל שלנו, הפנדל שלהם. היו יותר מדי מקרים שנתנו למכבי דברים בצורה יותר מדי קלה. זה לא אומר שמכבי לא היו יותר טובים. אני מאוד חם אחרי המשחק ורוצה להתרכז במקומות הטובים".

על רצף המשחקים ללא ניצחון בדרבי: "שמענו את 1,500 האוהדים בכל רגע. כואב לנו שאנחנו לא מצליחים להביא את הדרבי. זה באמת כואב, זו לא קלישאה מול המצלמות. מגיע שאפו לאוהדים ולהרבה מאוד שחקנים שנראו טוב. ראיתי את אור בלוריאן מזיל דמעות של כאב בחדר ההלבשה, אנחנו נקום מזה ונצא חזקים. אולי היינו קצת נאיביים, אולי סבלנו קצת מחוסר ניסיון. כשאלטמן ורודריגס חסרים אנחנו מאוד צעירים, וזה לא פשוט. אבל הילדים האלה ווינרים והם יביאו להפועל תל אביב עוד הרבה רגעים טובים".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
השופט עידן לייבה, עם שחקן הפועל תל אביב דן איינבינדר. אריאל שלום
במוקד הביקורת. לייבה/אריאל שלום

השופט לייבה הסביר בסיום:

על הדריכה של דור פרץ על דן איינבינדר במחצית הראשונה: "לא זיהיתי את הפגיעה של פרץ והמשכתי עם ההתקפה. שופט המסך סבר שהייתה פגיעה מקרית שגג מגיע עליה צהוב, בטח לא אדום".

על הרמת הרגל של דריק לוקאסן לעבר ראשו של אור בלוריאן בתוך הרחבה: "זיהיתי בוודאות חילוץ נקי ובגלל זה לא שרקתי לפנדל".

על השריקה לפנדל לזכות מכבי תל אביב, אחרי שטל ארצ'ל תפס את אנריק סבוריט ברחבה: "זיהיתי תפיסה, חיבוק... לא חיבוק, אלא כזה שלא נתן לו להשתחרר. הוא לא הותיר לי ברירה ושרקתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully