וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד טוענים: לא היו צריכים להישרק פנדלים בדרבי התל-אביבי

18.1.2024 / 8:33

מהבדיקות עלה כי לא בוצעה עבירה על בלוריאן והפנדל לזכות מכבי ת"א לא היה מוצדק. מסתמן: שילוח ישפוט בגמר גביע הטוטו. פריד יחזור לשפוט - רק בליגה הלאומית. וגם: השיבוצים למחזור ה-18

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 2:4/ספורט1

באיגוד השופטים חושבים הבוקר (חמישי) כי לא היה מקום לפסוק לפנדלים בדרבי התל-אביבי אמש, לא לטובת הפועל תל אביב וגם לא לטובת מכבי תל אביב. למרות טענות האדומים על עבירה ברחבה של דריק לוקאסן על אור בלוריאן, באיגוד בדקו ומצאו כי הבלם הצהוב חילץ את הכדור בצורה נקייה ואם יש פגיעה בבלוריאן, היא כתוצאה מהורדת הראש של שחקן הפועל תל אביב לעבר הרגל של לוקאסן.

מנגד, חושבים באיגוד כי הפנדל ששרק עידן לייבה לטובת מכבי תל אביב לא היה מוצדק והיה צריך להימנע ממנו.

הבוקר פורסמו השיבוצים למחזור ה-18 בליגת העל שייצא לדרך בשבת הקרובה, מהם עולה כי מי שצפוי לשפוט בגמר גביע הטוטו ביום רביעי הבא, בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, הוא אביעד שילוח. לייבה שובץ כשופט מסך בהתמודדות בין בני ריינה להפועל חיפה.

יגאל פריד יחזור במחזור הקרוב לשמש כשופט ראשי, אבל רק בליגה הלאומית, במשחק בין הפועל עכו להפועל אום אל-פאחם. כזכור, פריד טעה בהחלטות שלו כשופט מרכזי במשחק בין הפועל חיפה לבית"ר ירושלים, וכתוצאה מכך לא שובץ לשפוט בכלל במחזור ה-15, היה רק שופט רביעי במשחקי מחזורים 16 ו-16 במחזור אחר וכאמור יחזור לשפוט על כר הדשא במחזור הקרוב, אבל רק בליגת המשנה.

אוראל גרינפלד ינהל את המשחק בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים. רק בשבוע שעבר ניהל גרינפלד את המפגש בין מכבי תל אביב למכבי חיפה בליגה, וביום שני (20:00, שידור ישיר בספורט4) יחזור לבלומפילד לעוד משחק טעון, בין שתי קבוצות שכבר השמיעו לא אחת דברי ביקורת על החלטות אנשי המשרוקית העונה. איתן שמואלביץ' ועידן ברנשטיין יהיו ב-VAR.

גל לייבוביץ' ישפוט במשחקה הביתי של מכבי חיפה נגד מכבי נתניה. את הביקור של מכבי תל אביב אצל הפועל פתח תקוה ינהל נאאל עודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully