וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט: "מעצר יחזקאל שערורייתי". ליברמן: "זוכרים את רה"מ מתחנף לארדואן"

שר הביטחון על היחס לכדורגלן: "טורקיה משמשמת כזרוע ביצועית של חמאס". יו"ר "ישראל ביתנו": "מקווה שאחרי שכולם יחזרו, משרד החוץ יעשה מה שצריך". בנט: "אקספרס של חצות"

השער של שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור מול טרבזונספור והמחווה לחטופים/ספורט1

שגיב יחזקאל נעצר אתמול בלילה (ראשון) בטורקיה, על כך שהעז לחגוג שער עם מחווה לחטופים בעזה, לציון 100 יום לפתיחת המלחמה. הספורט הישראלי כמרקחה, וגם הפוליטיקאים התייחסו לפרשה שמוסיפה ליחסים המתוחים בין שתי המדינות.

יו"ר "ישראל ביתנו" אביגדור ליברמן מסר: "צריכים להחזיר את שגיב יחזקאל הביתה. מקווה שגם ישראלים אחרים, כולל כדורגלנים, יגיעו לישראל. זו אותה קונספציה. אנחנו זוכרים את ראש הממשלה מתנצל ומתחנף בפני ארדואן. אני מקווה שבמשרד החוץ אחרי שכולם יחזרו לפה, יעשו מה שצריך לעשות".

שר הביטחון יואב גלנט צייץ: "כאשר רעדה האדמה בטורקיה לפני פחות משנה, הייתה ישראל המדינה הראשונה להתייצב ולהושיט סיוע שהציל את חייהם של רבים מאזרחי טורקיה. מעצרו השערורייתי של הכדורגלן שגיב יחזקאל הוא ביטוי לצביעות ולכפיות טובה. במעשיה, טורקיה משמשת כזרוע הביצועית של החמאס".

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "במהלך כל הלילה והבוקר פועלים הגורמים הרלוונטיים בסוגיית השחקן הישראלי שגיב יחזקאל. יש לנהוג באחריות ולהתבטא בזהירות עד לפתרון הסוגיה וחזרתו ארצה".

השר גדעון סער מהמחנה הממלכתי ביקר באופן חריף את התנהלות ארדואן וצייץ: "טורקיה של ארדואן האנטישמי מתנהלת נגד ישראל כמדינת אויב. ישראל צריכה לשקול הגשת תלונה ל-icj נגד טורקיה על כיבוש צפון קפריסין וטיהורה האתני מיוונים-קפריסאים, כמו גם על כיבוש צפון סוריה וטיהורה האתני מכורדים. הישראלים צריכים למחוק את טורקיה ממפת החופשות ולהמנע מיבוא סחורות ממנה".

שגיב יחזקאל חוגג שער. ספורט1, צילום מסך
פרשה שחצתה מזמן את גבולות הספורט. יחזקאל/צילום מסך, ספורט1

הכל על פרשת שגיב יחזקאל

עוד בוואלה!

במשרד החוץ תכננו להוציא את שגיב יחזקאל מטורקיה - אך אז נעצר

לכתבה המלאה

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט כתב אתמול בלילה: "ברוך הבא ל"אקספרס של חצות" של טורקיה. זה לא ייאמן. שגיב יחזקאל עשה מחווה "100" עבור הישראלים המוחזקים כבני ערובה על ידי חמאס ב-100 הימים האחרונים, וחולל סערה. הוא זכה לגינוי על ידי התאחדות הכדורגל הלאומית, המועדון הודיע כי הוא מושעה, ואז כי הוא משוחרר. לסיום, המשטרה הטורקית עצרה אותו (!) והוא נמצא בחקירה - רק בשל עשיית המחווה הפשוטה הזו. זו טורקיה 2024. תתביישי לך, ממשלת טורקיה".

שר התפוצות עמיחי שיקלי כתב פוסט שמאז נמחק: "חובה להגיד, תחת ארדואן טורקיה הפכה מדמוקרטיה לדיקטטורה, מחברת נאט"ו לחברת ג'יהאד. ארדואן צריך לעמוד בראש דאעש, לא טורקיה".

חברת הכנסת של ישראל ביתנו יוליה מלינובסקי כתבה: "טורקיה היא מדינת טרור!
בזמן שארדואן נותן מחסה למחבלי חמאס, הוא עוצר שחקן ישראלי על כך שהביע תמיכה לשחרור החטופים וציין 100 ימים למלחמה. אני קוראת למדינה לעשות הכל כדי להחזיר את שגיב יחזקאל לארץ ולעדן קארצב, ים מדר ושאר הישראלים שנמצאים בטורקיה לחזור ארצה".

שר התקשורת לשעבר איוב קרא: "פניתי הבוקר לנשיא ארדואן באמצעות הגורם הכי מקורב אליו והובטח לי ששגיב יחזקאל ישוחרר בתום בדיקה שנעשית בעניינו. שגיב כדורגלן נערץ בישראל ואף בעולם והזדהותו עם החטופים היא צורך אמיתי, גאווה ישראלית וסולידריות אנושי, הנובעת מהיות שגיב פטריוט ישראלי. המעצר רק מכעיר את האוירה בין שתי המדינות ופוגע בדמותה של טורקיה כמדינה דמוקרטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully