וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין כעס על ההחמצות. ייני: "הצוות השיב לנו מה שאבד"

עודכן לאחרונה: 1.1.2024 / 14:05

מכבי ת"א סגרה סיבוב כמעט מושלם, המאמן התרגז מהלחץ בסיום, שחקנים יודעים: "מה שמדהים זה שלמרות המאזן, יש עוד הרבה מקום להשתפר". ייני סיפר על האנרגיות החדשות במועדון, ביקורת על פסילת השער, ניר ביטון נותח בהצלחה

תקציר: הפועל חיפה - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

הפעם גם רובי קין כעס. אם עד הניצחון אמש 0:1 על הפועל חיפה, האירי בעיקר הבין והכיל את הניצחונות הדחוקים של מכבי תל אביב, הפעם הוא כבר היה עצבני. זה קורה למכבי תל אביב יותר מדי פעמים. היא בהחלט צריכה להיות גאה מאוד במאזן שלה, 94 אחוזי הצלחה בליגת העל, אבל אין לה שום סיבה לסיים משחקים, כמו אמש, בלחץ וחשש משוויון. "מה שמדהים בסיפור שלנו עד עכשיו, זה שאנחנו עם 11 ניצחונות מ-12 משחקים והתחושה היא שאנחנו יכולים לעשות עונה אפילו יותר טובה", סיכם אמש שחקן בקבוצה. "אנחנו כמעט על המקסימום בתוצאות, אבל יש לנו עוד המון מקום להשתפר".

רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
יותר מדי ניצחונות דחוקים, אבל ניצחון זה ניצחון. קין/מאור אלקסלסי

עוד בוואלה!

סיבוב כמעט מושלם: 0:1 למכבי תל אביב אצל הפועל חיפה

לכתבה המלאה

קין עושה בינתיים נפלאות עם הקבוצה שלו בכל הקשור לתוצאות. אפילו אלה שניבאו כי הטיסה שלו לדובאי לחופשה משפחתית ערב המשחק, עשויה להסתיים בהפסד ראשון, הפנימו כבר בדקות הראשונות שמכבי תל אביב הגיעה מצוין למשחק. המחצית הראשונה אמש היתה טובה מאוד ומכבי תל אביב הבקיעה בה אפילו צמד. גם אם הוועדה המקצועית של איגוד השופטים תקבל את החלטת שופט הואר שלום בן אברהם לאשר את פסילת השער הראשון של עידן נחמיאס, בקבוצה מרגישים שזו לא תהיה החלטה רצינית, ולא היה מקום לפסול את השער הזה.

שחקן מכבי תל אביב עידן נחמיאס חוגג עם סרט לזכר חברו שי טרמין. מאור אלקסלסי
יכול היה לסיים עם צמד. נחמיאס/מאור אלקסלסי

נחמיאס כבש לבסוף שער שאושר וכמו שהעיד עליו קין, הוא הנוגח הטוב ביותר במכבי תל אביב. נחמיאס סיפר לא מזמן שהוא מנתר היום גבוה יותר, אחרי שעבר את שיקום הקרע ברצועה הצולבת, ואכן בשני הניתורים שלו, ניכר היה שהוא מגיע לגבהים יותר משמעותיים, מאשר בעבר.

שרן ייני, שעלה כמחליף להופעה ה-550 שלו במועדון, סיפר אמש בתום המשחק על הדלק שיש העונה במכבי תל אביב: "הצוות מביא לנו מחשבה כל הזמן על ניצחון. לא להיות אף פעם מאחור. זה הלך קצת לאיבוד במכבי והם החזירו את זה. גם כשיש לנו דקות לא טובות, אנחנו מנצחים".

מכבי תל אביב הודיעה: ניר ביטון עבר בהצלחה ניתוח ברצועה הצולבת של הברך ע"י רופא הקבוצה ומנהל יחידת ספורט מרכז רפואי שמיר ד"ר דרור לינדנר. מכבי תל אביב, אתר רשמי
מכבי תל אביב הודיעה: ניר ביטון עבר בהצלחה ניתוח ברצועה הצולבת של הברך ע"י רופא הקבוצה ומנהל יחידת ספורט מרכז רפואי שמיר ד"ר דרור לינדנר/אתר רשמי, מכבי תל אביב
שחקן מכבי תל אביב ניר ביטון העלה לחשבון האינסטגרם: "הניתוח הושלם, העבודה מתחילה". אינסטגרם, צילום מסך
שחקן מכבי תל אביב ניר ביטון העלה לחשבון האינסטגרם: "הניתוח הושלם, העבודה מתחילה"/צילום מסך, אינסטגרם

מכבי תל אביב הודיעה: "ניר ביטון עבר הבוקר בהצלחה ניתוח ברצועה הצולבת של הברך ע"י רופא הקבוצה ומנהל יחידת ספורט מרכז רפואי שמיר ד"ר דרור לינדנר, מנהל מחלקת אורטופדיה ד"ר יפתח בר וד"ר אסף מוריה. ניר צפוי להתחיל בהליך החלמה במסגרת המועדון וכולנו מאחלים לו החלמה מהירה". ביטון עצמו העלה תמונה של הרגל: "הניתוח נגמר, העבודה מתחילה עכשיו!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully