וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורחה למה: "יש לנו סגל שיכול להגיע לפלייאוף העליון, זאת מטרה"

מאמן הפועל תל אביב אחרי ה-0:0 עם מכבי חיפה: "שמחים על הנקודה, אבל היינו יכולים לקחת את כל ה-3. זה ה-DNA שלנו לרצות לנצח כל משחק"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 0:0/ספורט1

רצף הניצחונות והיכולת הטובה של הפועל תל אביב הגיע לסיומו בהפסד הדרמטי 2:1 להפועל ירושלים במחזור הקודם, והערב (ראשון) הקבוצה של בורחה למה רצתה להשאיר את הנקודות בבית נגד האלופה מכבי חיפה. זה היה קשה עבור הקבוצה שעלתה למקום החמישי בטבלה, אבל הסתיים ב-0:0 חשוב עבור המארחת שעצרה רצף של 10 הפסדים למכבי חיפה בכל המסגרות ו-9 במסגרת הליגה.

בורחה למה, מאמן הפועל תל אביב, סיכם את הנקודה החשובה שהשיגה הקבוצה שלו: "אנחנו שמחים, על אף שהיו לנו הזדמנויות לקחת 3 נקודות. זה טוב לקבל בחזרה את הקהל ששמח יחד איתנו. פספסנו הזדמנויות לכבוש, אבל עשינו עבודה טובה בהגנה. רצינו לנצח את המשחק, הרגשנו שאנחנו יכולים לעשות את זה. אנחנו לוקחים את הנקודה, בטח מול מכבי חיפה. זה מעט מאכזב לא לנצח. המטרה שלנו? לעבוד יחד, לנצח ולהשיג 3 נקודות בכל משחק".

בורחה למה מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"תמיד משחקים להשיג שלוש נקודות, לא נקודה". למה/ברני ארדוב

הספרדי הוסיף: "מכבי תל אביב? אנחנו מתעסקים בעצמנו ומשיגים נקודות בשביל עצמנו. כל משחק הוא אחר בישראל. יש לנו סגל שיכול לשחק מול כל קבוצה, אנחנו עושים דברים צעד אחר צעד ורוצים להשתפר כדי להגיע למקומות כמו הפלייאוף העליון. הפועל תל אביב תמיד רוצה להשיג את כל הנקודות, זה ה-DNA שלנו".

מאוויס צ'יבוטה הוסיף: "חושב שהיה לנו משחק טוב מאוד, קצת מאכזב לא לקחת 3 נקודות. הייתי בדופק 200, לא אהבתי את החילוף, אבל סומכים על המאמן שיודע לחלק את הדקות. יש לי הרבה חברים במכבי חיפה, זה היה קצת מוזר, אבל אנחנו מקצוענים ועושה את הטוב ביותר עבור הפועל. יש הרבה שחקנים בסגל, גם צעירים, כל אחד כאן ממלא תפקיד ואני סומך על המאמן לקבל את הדקות. אני עוזר להפועל תל אביב לא לאף אחד אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully