וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייני: "אם מכבי תל אביב תרצה שאפרוש, אפרוש. לא אעבור קבוצה"

31.12.2023 / 22:22

השחקן בן ה-37 הגיע ל-550 הופעות בצהוב: "אם זה תלוי בי, לא אפסיק. יש כאבים, אבל אני מרגיש מצוין ויכול להמשיך". רובי קין אחרי הפועל חיפה: "מאזן כמעט מושלם? אני אדרוש יותר, רוצה יותר שערים". רוני לוי: "על השחקנים לדעת שיש דקות קריטיות שצריך לעבור אותן"

תקציר: הפועל חיפה - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

הרצף נמשך. מכבי תל אביב חגגה הערב (ראשון) ניצחון 11 ברציפות בכל המסגרות מאז חידוש הכדורגל הישראלי, כשרשמה 0:1 על הפועל חיפה בחוץ וסגרה סיבוב ראשון כמעט מושלם, עם 34 נקודות מ-36 אפשריות. עידן נחמיאס הכריע (45+1), וכעת יכולים הצהובים להתעסק במשימה הבאה שלהם - משחק החוץ באשדוד ביום רביעי הקרוב.

החדשות הרעות הן שאחרי שאיבדה את ניר ביטון, ראתה מוליכת הטבלה גם את דריק לוקאסן נפצע הערב, ועדיין לא ברור האם ההולנדי יוכל לעמוד לרשות רובי קין בסדרת המשחקים הקרובה (אשדוד ברביעי הקרוב, הפועל חדרה ביום ראשון הבא, מכבי חיפה ביום רביעי הבא).

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. מאור אלקסלסי
עוד ניצחון לאוסף. שחקני מכבי תל אביב/מאור אלקסלסי

המאמן רובי קין סיכם והסתכל על חצי הכוס הריקה: "הגענו להרבה מצבים ואנחנו חייבים להתחיל לנצל אותן. לא תמיד ייגמר 0:1, קבוצות יבקיעו נגדנו וזה נורמלי. אנחנו מחמיצים יותר מדי. מה אני יכול לעשות כדי שהמשחקים יהיו קלים יותר? שנבקיע וננצל מצבים, זה עד כדי כך פשוט. אנחנו שולטים במשחק, כשמגיעים לכל כך הרבה מצבים ברורים ולא חצאי מצבים, צריך לעשות עבודה יותר טובה. המאזן כמעט מושלם? אני יכול לבקש יותר מזה ואני אדרוש יותר, רוצה לראות יותר שערים".

על פציעת דריק לוקאסן: "עוד לא יודעים את חומרת הפציעה, מקווים שזה לא רע מדי. חבל על ניר ביטון, כולנו כאן בשבילו. עכשיו שחקנים מקבלים הזדמנויות, אופיר דוידזאדה נכנס ונתן איזון, עשה עבודה טובה. עידן נחמיאס היה מצוין, הוא שולט באוויר ורגוע. היה לו מסע לא פשוט ואנחנו שמחים בשבילו. אנחנו רואים באימונים שהוא שולט באוויר, לא רק במצבים נייחים בהתקפה, אלא גם בהגנה".

נסיעתו של מילסון לאליפות אפריקה: "יש לנו את יונתן כהן, אושר דוידה וקיקו בונדוסו, גם דור תורג'מן יכול לשחק באגף. מילסון שחקן שונה מכל אלה, הוא חד יותר, אבל בשביל זה יש סגל רחב, זה חלק מהכדורגל, מאחלים לו בהצלחה באליפות".

לקראת חלון ינואר אמר האירי: "אנחנו מחפשים שחקנים בכל העמדות. אם למישהו יש את האופי הנכון לעזור לחדר ההלבשה, נבחן אותו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
רובי קין, מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
עדיין מצפה ליותר. קין/מאור אלקסלסי

שרן ייני שחגג בתחילת החודש יום הולדת 37 והופיע הערב בפעם ה-550 במכבי תל אביב אמר בסיום המשחק בסמי עופר: "אם מכבי תל אביב תרצה שאפרוש בתום העונה ולא אשחק יותר, אז אני אפרוש. לא אשחק בשום קבוצה אחרת למעט מכבי תל אביב. אבל אם זה תלוי בי, לא אפרוש. יש לי את הכאבים שלי כמו לכל שחקן, אבל אני מרגיש מצוין ויכול להמשיך לשחק כדורגל".

עידן נחמיאס מצא את הרשת כבר בדקה ה-17 אך השער נפסל, ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה הנגיחה שלו לרשת אושרה. את השער הקדיש נחמיאס לשי טרמין ז"ל חברו הטוב שנהרג במלחמה: "הקדשתי לו ולכל החיילים ששומרים עלינו את השער הזה, גם אחי בעזה. רק שיחזרו בריאים ושלמים. הוא היה חבר ילדות, הייתי בן בית אצלו".

"כל משחק שנותנים לי, אני עולה לתת הכל על המגרש, איפה שאני יכול. גם היום עם השער והשער הנקי, אתן הכל בשביל הקבוצה הזאת", אמר הבלם. על תרומתו בנייחים הוסיף: "מקווה שזו לא הפעם האחרונה, היו אמורים להיות לי שני שערים היום. הציפיות של רובי מאוד גבוהות מהקבוצה, גם הציפיות שלנו יותר גבוהות, היינו רוצים להפוך את המשחקים ליותר קלים".

שחקן מכבי תל אביב עידן נחמיאס חוגג עם סרט לזכר חברו שי טרמין. מאור אלקסלסי
כבש והקדיש את השער לחברו. נחמיאס/מאור אלקסלסי

בצד המפסיד אמר רוני לוי: "ציפיתי שנשחק יותר טוב ושלא נפסיד, לצערי מכבי תל אביב ניצחה בצדק. ספגנו במצב נייח דקה לפני המחצית, שחקנים צריכים לדעת שיש דקות קריטיות שצריך לעבור אותן. נגד מכבי תל אביב שמפעילה לחץ צריך לעבור רגעים קשים. ככל שהמשחק הלך והתוצאה הייתה שברירית יכולנו לחזור, לא ניצלנו את זה".

"היה חסר שקט עם הכדור, מכבי תל אביב לוחצת כל הזמן ואז או שיוצאים להתקפות מעבר או שמחזיקים בכדור ואת זה עשינו פחות טוב. במחצית השנייה קצת השתפרנו, אבל לא היינו מספיק חדים ותכליתיים בחלק הקדמי".

על הספסול של גיא מלמד: "אנחנו עוברים שבועות מטורפים, מלמד עבר סדרה של 90 דקות פעם אחר פעם. זה מאוד מסוכן מבחינת פציעות וחדות, חשבתי שבהתחלה נצטרך מקדימה מהירות ורעננות".

סיכום הסיבוב הראשון, אותו הקבוצה מסיימת במקום השלישי: "עם כל האכזבה משני המשחקים האחרונים, פתיחת העונה שלנו טובה מאוד. בנינו משהו חדש ולוקח זמן להתחבר. התחברנו בזמן הקצר מהר מאוד ועשינו דברים בצורה טובה, אנחנו מסתכלים קדימה ופחות אחורה. הסדרות עכשיו מאוד קשות וצפופות, זה קצב שאנחנו פחות רגילים אליו, הסגל שלנו לא רחב".

על שינויים בינואר: "מאמנים תמיד רוצים שחקנים וחיזוק, נסביר ליואב כץ את הדרישות ונקווה שחלק מזה נוכל לעשות. בהחלט צריך שדרוג ושינוי במספר עמדות. החתמנו בסוף החלון קשר אחורי שהיה מאוד חשוב לנו ובגלל בדיקות זה נפל".

רוני לוי, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
רוני לוי, מאמן הפועל חיפה/מאור אלקסלסי

גיא מלמד התייחס לספסולו: "זאת תקופה מאוד עמוסה ואני סומך על הצוות המקצועי שיודע לחלק את הכוחות. אני מאוכזב בשביל הקהל שרצה לראות תצוגה התקפית ונקודות, ננסה לעשות את זה בשבוע הבא. אני תמיד רוצה לשחק וחושב שאני יכול לעזור, אם מצאו לנכון שלא אפתח כנראה יש להם את השיקולים שלהם והם חושבים לטווח הארוך יותר, מקבל כל החלטה ונותן הכל בכל דקה על המגרש. אני מרגיש בכושר טוב, מרגיש חד ושהפעולות שלי טובות, כל משחק אני יכול להבקיע ואני מוכיח את זה העונה".

על הסיבוב הראשון של הקבוצה: "חשוב לייצר המשכיות לשחק קצת יותר אטרקטיבי, מקווה שנגיע לפלייאוף העליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully