וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "תיקו שהוא הפסד, הרבה שחקנים היו ביום לא טוב"

מאמן מכבי חיפה מאוכזב לאחר ה-0:0 מול הפועל תל אביב: "לקינו בקבלת ההחלטות". על הרכש: "זה לא בא על חשבון מישהו, יש עומס משחקים"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים והתמקמות במקום השני, מכבי חיפה רצתה לשמור גם הערב (ראשון) על פער שש הנקודות ממכבי תל אביב שניצחה את הפועל חיפה, אבל היריבה העירונית של מוליכת הטבלה סחטה 0:0 מהאלופה והגדילה את יתרונה לשמונה נקודות, שבוע וחצי לפני משחק העונה בין הצהובים לירוקים. שחקניו של מסאי דגו התקשו מול האדומים שהצליחו לשמוק על רשת נקייה ולעצור את רצף 10 ההפסדים בכל המסגרות לאורחים עם תיקו ראשון בין הקבוצות מאז 2016.

מסאי דגו סיכם: "אנחנו רודפים אחרי קבוצה אחרת אז התיקו הוא בעצם הפסד. משחק לא טוב שלנו, משחק ההתקפה היה מאוד איטי ולקינו בקבלת ההחלטות. הרבה שחקנים היו ביום לא טוב, אני מאוד מאוכזב. זה מה שיש כרגע, נצטרך להתאושש במשחק הבא בעוד שלושה ימים.

על השינויים בהרכב: "עילאי חג'ג' מתח קצת את שריר הירך האחורי מול ריינה ובסוף החלטתי לקחת סיכון ולהכניס אותו. ענאן חלאילי עם כאבים בברך ומשחק המון, יש אילוצים. אבל אין תירוצים, גם עם ההרכב הזה היינו צריכים לייצר יותר מצבים ולהבקיע. אני מאוכזב ממשחק ההתקפה הקבוצתי. השחקנים האלה הוכיחו בשנים האחרונות שהם יודעים לצאת ממשברים, אם כי זה לא משבר. אני סומך עליהם ונעשה הכול כדי לנצח ביום רביעי".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מסאי דגו/ברני ארדוב

על היריבה במאבק האליפות אמר דגו: "אני מאוד מכבד את מכבי תל אביב, אבל אף פעם לא מסתכל עליהם אלא על הקבוצה שלי. באנו אחרי ריצה טובה וחמישה ניצחונות, אבל היום יצרנו פחות מצבים. נצטרך לנצח את הפועל פתח תקוה שהיא חיה פצועה ומסוכנת".

על הרכש: "זה לא בא על חשבון מישהו. גם ליאור וגם צ'ארון הם לא ילדים, לא פשוט לשחק ארבעה משחקים ב-10 ימים. יש עומס משחקים ונעבור את זה לפחות עד פברואר. אני מקווה שגדי קינדה וקני סייף יצטרפו בהקדם ובטוח שהם יעזרו לנו".

על לורנצו שימיץ': "הוא שחקן טוב, הוא הגיע מאיטליה כשחקן ברמה מאוד גבוהה. ברמה המקצועית היה לו קושי לשחק כבלם שמאלי, היום הוא היה בסדר גמור באמצע".

השוער שריף כיוף אמר בסיום: "זה מאכזב, אנחנו באים כל משחק על מנת לנצח. פחות עבד לנו היום, הפעם זה לא הצליח לנו והראש קדימה. היה חסר לנו את הגול. מכבי תל אביב? לא מתעסקים בקבוצות אחרות, אלא רק בעצמנו וככה זה כל השנה".

עוד בוואלה!

ערב עירוני: הפועל תל אביב עצרה את מכבי חיפה עם 0:0

לכתבה המלאה
לורנצו שימיץ' שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מבחינת המאמן שלו, הוא היה "בסדר גמור". לורנצו שימיץ'/ברני ארדוב
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה מצטלם עם אוהדת שפרצה למגרש. ברני ארדוב
הצטלם עם אוהדת שפרצה למגרש בסיום. צ'ארון שרי/ברני ארדוב

משחקי המחזור הבא:

שלישי, 19:00: מכבי בני ריינה - מכבי נתניה
שלישי, 20:00: הפועל חדרה - הפועל באר שבע (ספורט2)

רביעי, 19:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה
רביעי, 19:45: הפועל תל אביב - בני סכנין (ספורט2)
רביעי, 20:00: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט4)
רביעי, 20:15: הפועל פתח תקוה - מכבי חיפה (ספורט3)

חמישי, 20:30: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully