וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיעה לשיא ברגע השיא: מכבי תל אביב סיימה שלב בתים חלומי

15.12.2023 / 6:33

ברגע הכי דרמטי מבחינתה, הקבוצה של רובי קין רשמה את משחקה הטוב ביותר בשנים האחרונות עם 1:3 אדיר על גנט והיא עשויה להתחזק בשחקן ישראלי לקראת שמינית הגמר, כשקינדה יכול להיות יעד אטרקטיבי. וגם: בעיית השוער, הפציעה של קניקובסקי וההצעות שיזרמו לרובי קין

תקציר: גנט - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

ברגע הכי דרמטי מבחינתה וכשהיא זקוקה לניצחון כדי להעפיל לשמינית גמר הקונפרנס ליג, מכבי תל אביב רשמה את המשחק הכי טוב שלה העונה. יתרה מכך, זה היה אחד המשחקים הכי טובים של מכבי תל אביב בשנים האחרונות ובטח שבמסגרת האירופית. 1:3 על גנט היא תוצאה משקרת. הקבוצה של רובי קין נתנה משחק שהיה צריך להסתיים בתוצאה אף גבוהה מזו והוא סיים שלב בתים עצום מבחינת המועדון. 15 נקודות מתוך 18 כשרק משחק אחד נערך בבלומפילד, זה ציון דרך עבור המועדון וגם הוכחת כוח, שהיתה חסרה לקבוצה. מעתה, מכבי תל אביב תשאף לשחק בכל משחק כמו מול גנט והיא הוכיחה לעצמה שהיא מסוגלת להציג כדורגל שוטף, מודרני ואינטנסיבי מול קבוצה ברמה אירופית טובה.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
קמפיין בתים חלומי. מכבי תל אביב חוגגת/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

עוד על הישראליות באירופה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עכשיו הפנים קדימה ומכבי תל אביב תנחת בארץ להמשך העונה שלה בליגת העל עד שתחזור בחודש מרץ לשמינית גמר המפעל. אחת מ-16 הטובות בקונפרנס ליג והאתגר שלה עצום. לא מן הנמנע שמכבי תל אביב תרצה לצרף שחקנים ומאחר שמכסת הזרים מלאה, הכיוון יהיה שחקנים ישראלים. גדי קינדה יכול להוות יעד אטרקטיבי מבחינת הקבוצה, בטח כשמכבי חיפה גם בתמונה. אין ספק שהסגל זקוק לעיבוי בחלון הקרוב, במיוחד כשרובי קין די נעול על אחד עשר ומעט מחליפים.

"נזדקק לכל שחקן טוב שיוכל לסייע", אמרו אמש במועדון. "זו הולכת להיות עונה מאוד ארוכה ונרצה להאריך אותה באירופה כמה שיותר". במכבי תל אביב יקוו שעד חודש מרץ ניתן יהיה לארח משחקים בבלומפילד כדי שבעזרת קהל ביתי, המועדון יוכל לרשום הסטוריה נוספת ולהעפיל אפילו עד רבע גמר המפעל. "סוף סוף קצת נחת לאוהדים שלנו. ניצחנו קבוצה טובה ברגע האמת. בטוח שכל אוהד מכבי ישב בבית ונהנה", אמרו אמש במועדון.

רובי קין החזיר אתמול לשער את אורלנדו מוסקרה ונראה שעמדת השוער ממשיכה להיות מעורערת במכבי תל אביב. אפשר רק לדמיין באיזה ביטחון הקבוצה היתה משחקת, לו דניאל פרץ היה נשאר בקבוצה. מוסקרה לא היה רע, אבל אין תחושת ביטחון במכבי תל אביב סביב עמדת השוער וזה רע מאוד להמשך. האירי נתן לניר ביטון להמשיך על אף הטעויות שלו בסכנין והבלם היה טוב מאוד אתמול.

שחקן מכבי תל אביב אבישי כהן. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
מעל כולם בקו ההגנה. אבישי כהן/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

אבל מי שהיה מעל כולם בקו ההגנה הוא אבישי כהן, שנתן משחק שמסדר חוזה בקבוצה אירופית. כהן הוא אחת ההחתמות הכי טובות עד כה. בקישור גבי קניקובסקי היה נהדר עד שנפצע והוא ייבדק אחרי שהוחלף. קניקובסקי בכושר מצוין ובמכבי תל אביב מחזיקים אצבעות שפציעתו אינה חמורה מדי. מי שהיה חלש מאוד במשחק נוסף הוא פליסיו מילסון. לפחות ארבע התקפות הלכו לאיבוד כשהכדור הגיע אל שחקן הכנף ובכל זאת קין העדיף להשאיר אותו על הדשא כמעט עד הסיום.

במועדון פירגנו אמש לקין על ההכנה למשחק, על הניהול שלו ובעיקר על הדרך שהוא עשה עם הקבוצה. התוצאות באירופה גם היטיבו עם האירי שזוכה היום להרבה יותר קרדיט כמאמן וההצעות יזרמו אליו לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully