וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינדה וסייף מועמדים למכבי חיפה, דגו: "מהניצחונות הגדולים שלנו"

עודכן לאחרונה: 15.12.2023 / 0:10

הירוקים יתרכזו בשוק הישראלי בינואר. המאמן חגג את ה-1:2 המתוק על פנאתינייקוס: "משחק הירואי. הפציעה של מוחמד לא חמורה, מקווה שגם של סונדגרן". גרשון: "מוקדש לכל המדינה"

תקציר: פנאתינייקוס - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

מכבי חיפה ניצחה הערב (חמישי) 1:2 את פנאתינייקוס ועלתה לשלב הנוקאאוט של הקונפרנס ליג. במועדון ינסו להתחזק בינואר ומבינים שקשה יהיה לאתר שחקנים בשור הזרים, ועל כן ההתמקדות תהיה בשוק הישראלי. שני שמות שעלו על הפרק הם קני סייף, שסיים את דרכו בנפטצ'י באקו ויכול לתפקד גם בעמדת המגן השמאלי, וגדי קינדה, שסיים את חוזהו בקנזס סיטי.

"וואו, ערב מדהים, בחג חנוכה המכבים חייבים לנצח", סיכם מסאי דגו. "עשינו פה את אחד הניצחונות הגדולים של המועדון, משחק הירואי, כולם נתנו את הלב. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שמכבי חיפה מעולם לא ניצחה משחק חוץ בשלב הבתים והגיע הזמן לעשות היסטוריה. עשינו את זה".

המאמן המנצח הוסיף ואמר: "ידענו שבחצי השני יהיה טיפה יותר קשה כי הם יפעילו לחץ. זה מה שהם עשו, אבל אחרי הגול השני זה טיפה השתחרר. המשחק היום הוכיח שיש לנו קבוצה חזקה, עם שחקנים עם לב גדול. שיחקו פה 6-7 שחקני בית, שוב, אני הכי גאה בעולם ומקדיש את הניצחון הזה לכל האוהדים שלנו והעם שלנו. הלילה נחזור ואז נתחיל להתכונן לדרבי".

רמי גרשון הוסיף: "ערב מרגש, חג חנוכה, אנחנו יודעים מה המצב במדינה ורוצים להקדיש את הניצחון לכל המדינה - לא רק לאוהדי מכבי חיפה, זה בשביל החיילים, המשפחות, מקווה שהצלחנו לשמח לא מעט אנשים. מתגעגעים לקהל ומקווים שנוכל לשחק כמה שיותר מהר מולם בסמי עופר. היו לנו לא מעט פצועים אבל כל מי ששיחק נתן מיליון אחוז".

שחקני מכבי חיפה חוגגים. רויטרס
חגיגות גדולות ביוון/רויטרס

לצערה של האלופה הישראלית, בדקה ה-32 היא איבדה את עלי מוחמד. הקשר המצוין שרק חזר מפציעה לאחר שהחמיץ את המשחק מול בית"ר ירושלים לא יכול היה להמשיך, וירד לספסל לטובת מחמוד ג'אבר. "הוא לא רצה לסכן. אנחנו צריכים כל שחקן בתקופה הזאת. זה לא משהו חמור", טען דגו.

עם פתיחת המחצית השנייה התבצע חילוף כפוי נוסף, כשדניאל סונדגרן פינה את מקומו לעילי פיינגולד. לפי מכבי חיפה, השבדי משחק עם פגיעה בצלעות מאז המשחק מול הפועל באר שבע, אך הוא חטף מכה באיזור הפגוע וייבדק כשהקבוצה תשוב לישראל. הירוקים יעשו מאמץ להכשירו לדרבי, כשדגו אמר: "יש לו מכה קשה בצלעות, לא האמנתי בכלל שהוא יעלה לשחק היום. זה בנאדם מדהים. יש לו לב גדול. הוא ינוח טיפה ואני מקווה שזה לא יהיה משהו חמור בבדיקות".

פייר קורנו ספג כרטיס צהוב ויחמיץ את המשחק הבא של הירוקים באירופה.

עוד בוואלה!

אבו פאני או אולי פרנקפורט? האפשרויות של מכבי חיפה בקונפרנס ליג

לכתבה המלאה

צפו בדגו וגרשון מדברים אחרי הניצחון

התגובות של מכבי חיפה אחרי הניצחון על פנאתינייקוס/ספורט1

דין דוד ציין שער בכל שלב בתים אירופי. לפני שתי עונות הוא כבש בבתי הקונפרנס ליג (לרשת פיינורד) ובעונה שעברה בליגת האלופות (לרשת יובנטוס). כעת הוא סימן וי גם על הליגה האירופית. שלושת השערים, אגב, במשחקי חוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully