וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב גנט? מכבי תל אביב כבר בשמינית הגמר, אלה האפשרויות שלה

זהבי וחבריו קפצו היישר לשלב 16 האחרונות בקונפרנס ליג וכרגע יש להם 15 אופציות לקראת ההגרלה ב-23 בפברואר. מענק בסך 8 מיליון יורו כבר הובטח

תקציר: אוניון סן ז'ילואז - ליברפול 1:2/ספורט1

בזמן שמכבי חיפה מחכה להגרלת שלב הנוקאאוט של הקונפרנס ליג שתיערך ביום שני, מכבי תל אביב דילגה הלאה והבטיחה הערב (חמישי) את מקומה בשמינית הגמר של המפעל האירופי השלישי בחשיבותו. הצהובים ניצחו 1:3 את גנט במאבק על ראשות בית א' וכך קפצו אל 16 האחרונות במפעל.

שתי הישראליות לא יכולות עדיין להיפגש בשמינית הגמר, והאפשרות ההיסטורית הזו (דרבי ישראלי לא היה במפעל אירופי שהוא לא האינטרטוטו) תיפתח רק אם שתיהן ימשיכו לרבע הגמר, שם כבר אין מגבלות על קבוצות המגיעות מאותה מדינה. מי שכן יכולה לחזור שוב היא גנט.

ההגרלה של מכבי תל אביב תיערך ב-23 בפברואר, יום לאחר סיום שלב הנוקאאוט, והיא תשחק מול אחת המנצחות: משחק ראשון ב-7 במרץ והגומלין שבוע לאחר מכן.

שחקני מכבי תל אביב, ערן זהבי, גבי קניקובסקי. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
עוד עשויים לפגוש שוב את גנט. ערן זהבי עם גבי קניקובסקי/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

כאמור, כל 15 העולות לשלב הנוקאאוט פרט למכבי חיפה הן יריבות אפשריות מבחינת רובי קין ושחקניו, שהתחמקו ממפגש עם אסטון וילה שנחשבת לפייבוריטית לזכייה במפעל וכן לא יוכלו לקבל את פיורנטינה, ליל, פנרבחצ'ה, פאוק סלוניקי, ויקטוריה פלזן וקלאב ברוז'. גנט, לעומת זאת, תהיה שוב אופציה אם תעפיל.

סגניות הבתים בקונפרנס ליג: סלובן ברטיסלבה, גנט, דינמו זאגרב, בודו גלימט, לגיה ורשה, פרנצווארוש, איינטרכט פרנקפורט, לודוגורץ.

הנושרות מהליגה האירופית: אולימפיאקוס, אייאקס, בטיס, שטורם גראץ, אוניון סן ז'ילואז, סרבט ז'נבה, מולדה.

מבחינה כספית, מכבי תל אביב שלשלה לקופתה 8.09 מיליון יורו במהלך הקמפיין האירופי. כרטיס לרבע הגמר יזכה אותה בסכום של עוד מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully