וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "ככה אני אוהב לשחק". זהבי: "גאה, עשינו היסטוריה"

מכבי ת"א הבריקה ב-1:3 על גנט, שהעניק לה כרטיס ל-1/8 גמר הקונפרנס. זהבי: "מייצגים את כל המדינה". קין: "הופעה נהדרת"

תקציר: גנט - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

מכבי תל אביב השלימה הערב (חמישי) את המשימה שלה - ועוד איך השלימה. הצהובים סיפקו את משחקם הטוב ביותר העונה, ניצחו את גנט 1:3 והעפילו באופן אוטומטי לשמינית גמר הקונפנרס ליג מהמקום הראשון בבית ב'. ערן זהבי כיכב עם צמד טיפוסי (24, 61), גבי קניקובסקי כבש ראשון. כעת יכולים רובי קין ושחקניו להמתין עד ה-23 בפברואר, אז יגלו מי תהיה היריבה הבאה שלהם. המשחק הראשון בשמינית הגמר ייערך ב-7 במרץ, והגומלין שבוע לאחר מכן.

"זו הייתה הופעה נהדרת, הלכנו לפי תכנית המשחק והוצאנו אותה לפועל היטב", אמר רובי קין בסיום, "כל הכבוד לשחקנים, אני מרוצה מאוד. אני אוהב לשחק כדורגל בצורה מסוימת - בדיוק ככה, עם אינטנסיביות גבוהה והרבה מצבים. פגשנו יריבה קשה שהפסידה רק פעמיים העונה, אני גאה מאוד בשחקנים".

המאמן התייחס למשחקי הבית בחו"ל, מול יציעים ריקים: "ברור שאנחנו רוצים את הקהל שלנו, כרגע הוא לא נמצא, אבל יצרנו אווירה בעצמנו עם הביחד שלנו. ידענו בדיוק מה צריך לעשות ועשינו את זה בצורה כמעט מושלמת".

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
שלב בתים מרשים מאוד - שלו ושל הקבוצה שלו. זהבי/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

ערן זהבי שהמשיך את כושרו הנהדר עם צמד, הגיע ל-16 שערים בכל המסגרות העונה. "הקבוצה עשתה משחק מצוין, שיחקנו ביחד, הנענו את הכדור עם ביטחון, לחצנו טוב, אני מאוד מאוד גאה", אמר הסקורר, "עשינו היסטוריה - פעם ראשונה שאנחנו מסיימים במקום הראשון שלב בתים אירופי. מגיע כל הקרדיט לבחורים, לצוות האימון, עד לאחרון העובדים במועדון. אנחנו מקדישים את הניצחון הזה לכל עם ישראל והחיילים. נקווה שגם החטופים יחזרו כמה שיותר מהר".

החלוץ הוותיק אמר על המצב בשבועות האחרונים: "זה לא פשוט, אנחנו משחקים רחוק מהבית אבל יודעים שהמשחקים שלנו יכולים לעשות קצת נחת וכיף לאנשים - ולא רק לאוהדי מכבי תל אביב. אנחנו מייצגים את כל מדינת ישראל וגאים לעשות את זה. נקלענו לסיטואציה הזו, אבל מי אנחנו שנתלונן? ברור שמעדיפים לשחק בבלומפילד אבל זה לא אפשרי כרגע, חייבים להישאר חזקים. יצרנו קבוצה עם שלד מאוד חיובי וטוב ואנחנו יודעים להתמודד עם אתגרים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully