וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הנבחרת נפגשו עם ילדי העוטף: "רוצים לספק להם רגע של נחת"

17.11.2023 / 13:45

השחקנים שמתכוננים למפגש הקריטי מול רומניה, התחבקו ודיברו עם הילדים שמלווים אותם בהונגריה. שחקן: "המשחק מקבל משמעות מיוחדת כשהם לידינו"

תקציר: רומניה - אנדורה 0:4/ספורט1

שחקני ואנשי נבחר ישראל נפגשו היום (שישי) עם ילדי עוטף עזה ומשפחותיהם שנמצאים בהונגריה. כידוע, כמה מאות מתושבי עוטף עזה נמצאים בהונגריה והיו נוכחים במשחק של הנבחרת נגד שוויץ וכמובן יהיו במשחק מחר מול רומניה. בנבחרת נפגשו עם אותם תושבי עוטף עזה וההתרגשות, בעיקר של הילדים, הייתה גדולה במיוחד.

בנבחרת בונים מאוד על הרוח שמעניקים תושבי העוטף לשחקנים ומקווים מאוד לשמח אותם מחר. "ברור לנו שכל המשחק מחר מקבל משמעות מיוחדת גם בגלל המצב בארץ ובמיוחד בגלל תושבי העוטף שכן לידינו", אמר שחקן בנבחרת, "אנחנו רוצים מאוד לראות את כולם מקבלים רגע של נחת מחר".

ילדי העוטף שטסו להונגריה לצפות במשחקי נבחרת ישראל, נפגשו עם שחקני הנבחרת והעניקו להם חולצות עליהם הכיתוב: ‘Bring them home’. באדיבות רשת מלונות פתאל, אתר רשמי
נפגש עם ילדי העוטף. אלי דסה/אתר רשמי, באדיבות רשת מלונות פתאל

עוד בוואלה!

ברומניה בטוחים: "אם נאבד את הכרטיס לישראל, אנחנו ממש טיפשים"

לכתבה המלאה

בנבחרת יודעים שרק ניצחון מול רומניה ישאיר סיכוי ממשי להעפיל ליורו. "ברור שכל הטורניר מתנקז למשחק מחר", אמר אותו שחקן, "אנחנו מאמינים בעצמנו ויודעים שאנחנו מסוגלים לכך. רומניה נבחרת חזקה אבל אנחנו חייבים להביא את הרוח של המחצית השנייה מול שוויץ ואז יהיה טוב".

בנבחרת עסקו בשיחות פנימיות גם בסוגית עטאא ג'אבר. חלק מהשחקנים שיתפו פעולה עם ג'אבר בהזדמנויות שונות ויש כעס גדול אצל השחקנים על כך שהשחקן הישראלי מייצג את פלסטין ואף הגדיל ועמד דקת דומייה לזכר תושבי עזה. "אדם שבפומבי מייצג את האויבים שלנו לא יכול להיות אזרח ישראל", אמר שחקן אחר בנבחרת, "אם הוא בחר צד אז שידבוק בו. המדינה חייבת לשלול לו אזרחות".

כדי לעלות ליורו 2024, נבחרת ישראל חייבת ניצחונות על רומניה ואנדורה, ובמקביל לקוות ששוויץ לא תפסיד במחזור הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully