וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברומניה בטוחים: "אם נאבד את הכרטיס לישראל, אנחנו ממש טיפשים"

נשיא ההתאחדות לשעבר משוכנע: "הם לא יכולים לנצח אותנו, גם לא בהונגריה". שוער העבר פרונאה: "החיוך של הישראלים מדאיג אותי"

תיקתקנו, 15.11/ספורט1

נבחרת רומניה, הצלע השלישית במאבק על שני הכרטיסים ליורו 2024 דרך בית ט' של המוקדמות, קיבלה בשמחה את ה-1:1 של ישראל הערב (רביעי) מול שוויץ. התוצאה הזו אמנם החזירה את השוויצרים למקום הראשון, אבל מנעה מהם העפלה רשמית ליורו וקבעה כי הפער של רומניה מישראל הוא עדיין של יותר ממשחק אחד. המשמעות: תיקו במוצאי שבת, במשחק אותו שוב תארח הנבחרת שלנו בהונגריה, יספיק לרומניה כדי להבטיח רשמית את מקומה ביורו, שמונה שנים אחרי ההשתתפות הקודמת.

דומיטרו דרגומיר, לשעבר נשיא ההתאחדות הרומנית, היה נחרץ: "אני עם הנבחרת, אשמח אם נעלה ואני בטוח שנעלה. אם איכשהו נאבד את הכרטיס, זה אומר שאנחנו ממש טיפשים. אם חס וחלילה נפסיד לישראל, זו צרה צרורה. אבל אני לא חושב שזה יכול לקרות. ישראל לא יכולה לנצח אותנו. הם בחרו בהונגריה כי יש שם אווירה עוינת כלפינו, אבל גם זה לא יעזור".

שחקני נבחרת ישראל בסיום. ATTILA KISBENEDEK/AFP, GettyImages
שחקני נבחרת ישראל בסיום המשחק/GettyImages, ATTILA KISBENEDEK/AFP

עוד בוואלה!

למרות התיקו המחמיא, התמונה לא השתנתה: ישראל חייבת שני ניצחונות

לכתבה המלאה

גבי באלינט, שחקן העבר של נבחרת רומניה, אמר: "נגדנו עם ישחקו עם ההרכב שפתח בקוסובו. ישראל נבחרת דינמית, מהירה וטכנית עם שחקנים בלתי צפויים. יש להם מרווחים בהגנה שאפשר לנצל, אבל זו נבחרת שיודעת לגרום לבעיות כשנותנים לה לשחק. שוויץ? זה משהו לא ייאמן. כמה פעמים הנבחרת הזו מפסיקה לשחק במחצית. הם יוצאים מחדר ההלבשה והולכים לישון".

שוער העבר פלורין פרונאה מצא סיבה מיוחדת להילחץ: "מה שמדאיג אותי הוא החיוך שהיה על פני השחקנים הישראלים בסיום המשחק. לא ראיתי את זה אחרי קוסובו. אם לא ניזהר, זה יהיה קשה. אנחנו חייבים להיות מרוכזים. נבחרת ישראל הראתה אופי אחרי ההפסקה, שלטה במשחק וברור לי שיהיה קשה מאוד מולה".

ב-GSP נכתב: "תוצאה טובה בסיום דרמטי של ישראל, עוד אפשר לסיים במקום הראשון בבית".

המשחקים שנותרו לישראל:

רומניה (בית, הונגריה)
אנדורה (חוץ)


המשחקים שנותרו לרומניה:

ישראל (חוץ, הונגריה)
שוויץ (בית)


המשחקים שנותרו לשוויץ:

קוסובו (בית)
רומניה (חוץ)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully