וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן קוסובו: "יש לי רגשות אשם שהרחקנו את ישראל מהעפלה ליורו"

פרימוז' גליחה, שבימיו כחלוץ שיחק בהפועל בית שאן, הפועל תל אביב ובני סכנין וכמאמן ניצח את חזן ושחקניו, הודה: "היו לי רגשות מעורבים במהלך המשחק"

סיכום שבוע, 16.11/ספורט1

נבחרת ישראל מתכוננת למשחק הגורלי בשבת נגד רומניה במוקדמות יורו 2024, בידיעה שרק ניצחון בו ישאיר סיכוי להעפיל ליורו בקיץ הקרוב בגרמניה, אבל בעקבות ההפסד ביום ראשון האחרון 1:0 בקוסובו, אלון חזן ושחקניו כידוע כבר לא תלויים בעצמם. אם ישראל הייתה מנצחת את קוסובו, או את שוויץ, היא הייתה תלויה בעצמה במאבק עם רומניה על הכרטיס לאליפות אירופה.

הערב (חמישי) התייחס לכך גם מאמן נבחרת קוסובו, חלוץ העבר פרימוז' גליחה שכידוע שיחק בישראל - תחילה בהפועל בית שאן ב-1997/98, לאחר מכן תל אביב ובעונתו האחרונה בישראל גם בבני סכנין.

פרימוז' גליחה מאמן נבחרת קוסובו. רויטרס
וידוי יוצא דופן. גליחה/רויטרס

גליחה סיפק וידוי יוצא דופן. לקוסובו עדיין יש סיכוי להעפיל ליורו, גם אם מדובר בסיכוי קטן ולא ריאלי, אבל זה מה שהוא טען הערב לקראת משחק נבחרתו מול שוויץ ואחרי הניצחון על ישראל: "אני יודע שזה מוזר, אבל היו לי רגשות מעורבים במשחק נגד ישראל. הייתי מרוצה כי ניצחנו, אבל איכשהו גם היו לי רגשות אשם מכך שניצחנו את ישראל והרחקנו אותם מהעפלה אפשרית ליורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully