וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת מעריכים: שגיב יחזקאל לא יהיה כשיר גם למשחק מול רומניה

16.11.2023 / 17:27

שחקן הכנף ככל הנראה ייעדר מהמשחק הקריטי בשבת במוקדמות היורו, אבל יש סיכוי שיוכל לחזור נגד אנדורה בשבוע הבא. אלון חזן עדיין מתלבט לגבי ההרכב

סיכום שבוע, 16.11/ספורט1

שגיב יחזקאל לא צפוי להיות כשיר למשחק מול רומניה ביום שבת (21:45). שחקן הכנף שנפגע בשלב מוקדם של המשחק בקוסובו בתחילת השבוע, סובל ממתיחה בשריר בגב וישנם ניסיונות להכשירו בימים האחרונים, אך גורמים בנבחרת העריכו שהסיכויים שיוכל לעמוד לרשותו של המאמן אלון חזן כבר ביום שבת קלושים מאוד. התקווה היא שיחזקאל יוכל לחזור לסגל למשחק סיום קמפיין מוקדמות יורו 2024 נגד נבחרת אנדורה ביום שלישי, בתקווה שהמשחק עוד יהיה בעל משמעות עבור הכחולים לבנים.

כידוע, הנבחרת הגיעה אל ארבעת המשחקים כשהיא במצוקה גדולה בעמדות שחקני הכנף וזאת בעקבות הפציעות של מנור סלומון, ליאל עבדה ודולב חזיזה, כאשר בהיעדרם יחזקאל היה אמור להיות משמעותי מאוד, בייחוד כשהוא נמצא בכושר מצויין בליגה הטורקית. בנבחרת כאמור לא אמרו נואש, אך ההערכה היא שיחזקאל יתקשה מאוד להיות כשיר כבר בשבת.

אוסקר גלוך שחקן נבחרת ישראל מול ארמל קראסניצ'י שחקן נבחרת קוסובו. רויטרס
חזן מתלבט כיצד לעלות במשחק הגורלי. גלוך/רויטרס

ההתלבטות הגדולה כעת בנוגע לעמדות אלה למשחק ביום שבת היא האם לעלות עם צמד השחקנים הצעירים דור תורג'מן וענאן חלאיילי שהיו טובים מאוד במשחק מול שוויץ או שמא להעדיף את אוסקר גלוך על הכנף במקום חלאיילי. ישנה התלבטות נוספת והיא האם לעלות עם שלישיית אמצע בעלת אורנצטייה פיזית יותר שתכלול את נטע לביא, מוחמד אבו פאני ודור פרץ או שאולי לעלות רק עם שניים מהשלושה, כך שאוסקר גלוך יהיה קשר האמצע השלישי ואז חלאיילי ותורג'מן יפתחו באגפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully