וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגדן סטלאה: "מבחינת יכולת אישית, השחקנים של ישראל עדיפים"

שוער העבר התווסף למבקרים של יריבת ישראל על הכרטיס ליורו: "הייתי רוצה להגיד דברים טובים, אבל הרמה של רומניה לא גבוהה"

תקציר: רומניה - אנדורה 0:4/ספורט1

למרות שתיקו נגד נבחרת ישראל ביום שבת (21:45) יספיק לרומניה בשביל כרטיס ליורו 2024, הלחץ אצל הטריקולורי מרקיע שחקים והביקורת של שחקני עבר לא פוסקת. הפעם הגיע תורו של בוגדן סטלאה, שאמנם לא התנגח במאמן אדי יורדנסקו ושחקניו, אבל בהחלט הביע חוסר שביעות רצון מהיכולת והאיכות.

סטלאה בן ה-55 עמד בשער של נבחרת רומניה ב-91 משחקים, כולל במונדיאל 1994, ונחשב לאחד מעמודי התווך של "דור הזהב" של שנות ה-90. הבוקר הוא אמר: "אין הבדלי רמות גדולים בין הנבחרות, אבל יש לנו כמה יתרונות. הנבחרת שלנו יותר רעננה כי ישראל שיחקה שני משחקים בזמן קצר, ואנחנו לא מגיעים ממדינה שנמצאת במלחמה. יכול להיות שהמוראל של ישראל ירוד בגלל זה".

לאחר מכן שוער העבר האגדי סייג: "יחד עם זאת, אסור לנו לשקר לעצמנו ולהגיד שאנחנו יותר טובים מהם. מבחינת יכולת אישית השחקנים של ישראל עדיפים. אני לא זוכר משחק מוקדמות מכריע בו רומניה יזמה, לא נגד ישראל בבית ואפילו לא מול קוסובו במשחק בו היא ניצחה".

סטלאה סיכם: "לנבחרת שלנו אין זהות ואין לה שחקן שאפשר להגיד שמצטיין בכל משחק, שבולט, שלוקח את הכדור ועושה משהו. אפילו לא ניקולאה סטנצ'ו או יאניס חאג'י. סטנצ'ו שחקן ברמה, הוא לקח על עצמו את תפקיד המנהיג, הוא קפטן, אבל... הייתי רוצה להגיד דברים טובים על הנבחרת, אבל אני לא חושב שהיא ברמה גבוהה".

שוער העבר הרומני בוגדן סטלאה. Shaun Botterill, GettyImages
"אין לנבחרת שלנו זהות". סטלאה/GettyImages, Shaun Botterill

כדי לעלות ליורו 2024, נבחרת ישראל חייבת ניצחונות על רומניה ואנדורה, ובמקביל לקוות ששוויץ לא תפסיד במחזור הסיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully