וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ מסביר את ה"חגיגה", סימני השאלה במכבי ת"א סביב קין נמשכים

10.11.2023 / 10:36

אחרי הניצחון 1:3 על זוריה חלק מהצהובים חוזרים לארץ, אחרים לנבחרת, קין והזרים מתפזרים כשעתידם לא ברור. דור פרץ: "כשחקן שעונד על היד סרט עם מספר החטופים, רק אנחנו יכולים להבין את מה שהרגשנו פה היום"

תקציר: זוריה - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

מכבי תל אביב עמדה במשימה וניצחה אמש (חמישי) את זוריה לוהאנסק במסגרת המחזור השלישי של הקונפרנס ליג 1:3 מצמד שערים של דור פרץ בנגיחה ושער נהדר של דרק לוקאסן עם העקב. החל מהבוקר שוב תתפצל מכבי תל אביב, כשהפעם כבר מדובר בשלושה חלקים. שבעת שחקני מכבי תל אביב המשתייכים לנבחרת ישראל ימריאו הבוקר מפולין לקוסובו ויפגשו שם את משלחת הנבחרת שתמריא היום בצהריים מנתב"ג. רובי קין, הצוות שלו ושבעת הזרים כולל יוריס ואן אובריים ימריאו מפולין חזרה לבתיהם. הקבוצה השלישית של השחקנים הישראלים שאינם נמנים עם סגל הנבחרת הלאומית, תעשה את דרכה חזרה לישראל לחופשה של מספר ימים.

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. רויטרס
גם הוא לא יודע מה צפוי לו. קין/רויטרס

עוד בוואלה!

צפו ברגע המביש: שני שחקני ויאריאל לא עמדו בדקת הדומיה

לכתבה המלאה

בשבוע הבא יחזרו השחקנים הישראלים להתאמן בקרית שלום עם צוות ממחלקת הנוער בעוד שהזרים ישובו להתאמן כל אחד במקום שלו בין אם בצורה אישית ובין אם בקבוצה מקומית. מכבי תל אביב תתאחד שוב באירופה בעוד פחות משבועיים, אחרי ששחקני הנבחרת יסיימו את המשחק מול אנדורה. באותו האופן שזה נעשה בשבוע החולף, תתאחד הקבוצה לכמה ימי אימון משותפים בטרם תארח מכבי תל אביב שוב את זוריה ב-25 בחודש. מיקום המשחק מחוץ לישראל טרם נקבע, אבל ההערכה היא שהוא לא ייערך שוב בפולין וקרוב לוודאי שלא יהיה גם בקפריסין.

מייד לאחר המשחק מול זוריה תמריא הקבוצה למשחק מול בריידבליק באיסלנד, כאשר רק ב-3 בדצמבר מתוכנן לה משחק בליגת העל בארץ ועד אז, אמור להתבהר העתיד של רובי קין והשחקנים הזרים. בהנחה שליגת העל תחזור לפעילות בעוד שבועיים, יצטרכו במכבי תל אביב לראות האם קין וצוותו חוזרים לתל אביב ומי מבין הזרים, מוכן לחזור.

שחקני מכבי תל אביב, ניר ביטון, אנריק סבוריט. רויטרס
על רקע הבעיות, ניצחון חשוב. מכבי תל אביב/רויטרס

קין לא הזכיר גם אמש את הזוועות שקרו בישראל ב-7 באוקטובר. גם בריאיון לספורט 1 בתום המשחק וגם מאוחר יותר במסיבת העיתונאים באיצטדיון, הוא התעקש להיצמד לעניינים המקצועיים שהיו בניצחון אמש. הוא החמיא לכל השחקנים, כולל שחקני הספסל שלא שיחקו. הוא הזהיר כי זוריה קבוצה יותר טובה מהתוצאה שהיתה במשחק ולכן מכבי תל אביב חייבת לבוא מוכנה למשחק בעוד 15 ימים והוא גם פירגן להופעת הבכורה של אורלנדו מוסקרה. "חבל שהוא לא נשאר על שער נקי. הגול שספג, לא היה באשמתו", אמר.

"אין ספק שאנחנו בסיטואציה בלתי רגילה, אבל צריך לזכור שאנחנו בסך הכל עוסקים בספורט", סיכם שחקן בקבוצה. "מי שחשוב באמת הם החיילים שלנו שנלחמים על הבית".

שחקן מכבי תל אביב דור פרץ. JANEK SKARZYNSKI, GettyImages
"באנו לייצג מדינה, באנו לייצג סמל, קבוצה, מדינה, אזרחים, אנשים, חיילים, חטופים. באנו לייצג סיטואציה שלמה שהאומה שלנו מתמודדת איתה"/GettyImages, JANEK SKARZYNSKI

דור פרץ אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אלה רגשות שאני לא יכול להסביר. אומנם הכדורגל נותן לנו רגע של בריחה למה שקורה במדינה, ואני מקווה שסיפקנו לאזרחים שלנו, למי ששומר עלינו, לאוהדי מכבי - רגע של נחת וגאווה. מקדיש את הניצחון הזה להמון משפחות שעברו תופת, תופת גדולה. אם זה אוהדים שנרצחו, או משפחות שעברו דברים שאי אפשר להסביר במילים. מקווה שייצגנו את ישראל כמו שאיחלנו לעצמנו לפני המשחק.

"מוזר לשחק כדורגל על רקע מה שמתרחש במדינה, אבל אני שמח שעשינו את העבודה, זה היה הרבה יותר מכדורגל. באנו לייצג מדינה, באנו לייצג סמל, קבוצה, מדינה, אזרחים, אנשים, חיילים, חטופים. באנו לייצג סיטואציה שלמה שהאומה שלנו מתמודדת איתה. אולי הענקנו רגע קצר של נחת ושלווה".

פרץ "חגג" את שני השערים שלו בצורה מאופקת, ואחרי הראשון הוריד את הסרט השחור שעל זרועו ונישק אותו: "החגיגה? מסמלת המון כישראלים, כשחקן שעונד על היד סרט עם מספר החטופים, רק אנחנו יכולים להבין את מה שהרגשנו פה היום ומה שאנחנו מרגישים כל יום במדינה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully