וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין: "המועדון יחליט מתי אחזור". זהבי: "הנבחרת - משימת חיינו"

מאמן מכבי תל אביב אחרי ה-1:3 על זוריה: "עדיין לא שמעתי שום דבר על חידוש הליגה". זהבי: "הראנו שאנחנו לא נשברים"

תקציר: זוריה - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

אחרי חודש ללא משחקים וגם ללא הצוות המקצועי שלה, שבה הערב (חמישי) מכבי תל אביב לכר הדשא ורשמה ניצחון לא פשוט כלל - 1:3 על זוריה לוהנסק בפולין, כדי לטפס למקום השני בבית ב' של הקופנרנס ליג. דריק לוקאסן כבש שער נפלא בעקב (7), דור פרץ הוסיף צמד נגיחות (26, 43) ורובי קין יכול לסמן 'וי' על שלוש נקודות חשובות מאוד.

המאמן רובי קין אמר אחרי המשחק: "צריך לתת קרדיט מלא לשחקנים, זה מן הסתם קשה מאוד רגשית. הם הראו אומץ גדול ביכולת שלהם, לא ראינו זה את זה כבר כמה שבועות. המחצית הראשונה הייתה טובה מאוד בהתחשב בכל מה שקרה, הייתי מרוצה ממנה מאוד. לא ידעתי למה לצפות, כי כשאתה לא רואה את השחקנים זה מן הסתם קשה. זה מן הסתם לא המצב שרצינו, אבל אמרתי גם אתמול - אין תירוצים, ננסה לנצח כל משחק. אני שמח מאוד עבור השחקנים וגאה בהם. השחקנים שלחו מסר לאוהדים עם הניצחון הזה, נמשיך לעבוד קשה ולנצח ולגרום לאנשים לחייך קצת בתקופה הקשה הזאת".

המאמן נשאל מתי ישוב לישראל והשיב: "זו החלטה של המועדון, כל מה שאני יכול לעשות זה להופיע כשאני צריך, כמו היום, ולנצח משחקים. עדיין לא שמעתי שום דבר על חידוש הליגה. אנחנו מחכים לחזור לשגרה ולשחק משחקי כדורגל, זה מה שאנחנו אוהבים לעשות".

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. רויטרס
מחכה לחזור לשגרה. קין/רויטרס

ערן זהבי הוסיף: "היו לי ניצחונות הרבה יותר מאושרים, אבל זה ניצחון חשוב מאוד - לתת רגע נחת לכל מי שראה אותנו, זה מוקדש לכל עם ישראל. לפני שעלינו לדשא בחרנו באקט מסוים, לעלות עם סרט של 240 החטופים ואנחנו מקווים שהם יחזרו הביתה במהרה, זה הכי חשוב. יש תחושות לא פשוטות, אתה עולה למשחק בזמן שכל המדינה במלחמה, אבל זה גם סימן להראות חוסן מנטלי, שאנחנו לא נשברים וממשיכים לעשות את הדברים שאנחנו צריכים לעשות. אני מקווה ששימחנו את האנשים בבית.

"בחודש הזה עברנו הרבה, ראיתי הרבה מפונים, הרבה ילדים, ניסינו לעשות קצת טוב, להחזיר מהמעט שאנחנו יכולים. כרגע הנבחרת זו המשימה הכי חשובה, אולי מגיע לנו קצת נחת ואני מקווה שנעשה את זה. זו משימת חיינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully