וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "ראו את הרוח הישראלית, רציתי לנצח בשביל העם. אפשר להיות גאים"

מאמן מכבי חיפה שיבח את קבוצתו ב-2:1 מול ויאריאל: "אי אפשר להסביר במילים את המועדון הזה. היינו שווים לקבוצת לה ליגה. האמנתי בכיוף מהרגע הראשון"

תקציר: מכבי חיפה - ויאריאל 2:1/ספורט1

בצל המלחמה בישראל ומול זוכת הליגה האירופית לשעבר, מכבי חיפה הייתה קרובה לרשום הערב (חמישי) את אחד הניצחונות הגדולים של המועדון אי פעם באירופה עם יתרון 0:1 עד הדקה ה-82, אבל אלכס באנה מחק יתרון של עבדולאי סק ואלכסנדר סורלות הפך בדקות הסיום בדרך ל-1:2 על הירוקים במחזור הרביעי של שלב הבתים בליגה האירופית. שריף כיוף היה הכוכב של האלופה הישראלית עם שתי הדיפות פנדל רצופות, אחרי שהבעיטה של סורלות לא נחשבה בעקבות כניסה מוקדמת של פייר קורנו לרחבה, אך גם הבעיטה החוזרת של טריגרוס נהדפה על ידי השוער הישראלי במה שלא הספיק לחיפה.

מסאי דגו סיכם באכזבה: "אמרתי לשחקנים שאני גאה להיות מאמן מכבי חיפה. היינו קומפקטיים, אגרסיביים, אמרתי לשחקנים להביא את הרוח הישראלית ואני חושב שראו את זה. אני מאוד מאוכזב, זה פספוס, מאוד קשה לי. רציתי לנצח בשביל המשפחה, העם".

דגו הוסיף: "אנחנו צריכים להיות גאים בהופעה הזו, היינו שווים לקבוצת לה ליגה שנמצאת בכושר מלא. אי אפשר להסביר במילים את המועדון הזה (מכבי חיפה), השחקנים קיבלו את התחושות , אמרתי להם שהסמל על הלב זה הדבר הכי חשוב כרגע. 0:2 היה גומר את המשחק. היו לנו מצבים, אבל הרגליים כבר לא נתנו לשחקנים...".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. רויטרס
כמה שזה כואב. דגו/רויטרס

על שריף כיוף שלמרות ההפסד הציג יכולת נהדרת: "כל שחקן במכבי חיפה צריך להוכיח את עצמו. האמנתי בשריף מהרגע הראשון, זה ילד עם דם ירוק בגוף שגדל במועדון, כמו חלאילי, חג'ג', סוף. אני מאמין בילדים האלה ואני מאוד גאה בשריף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully