וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה חתם על החוזה: "העבודה הקשה הובילה להתקדמות משנה לשנה"

הג'נרל מנג'ר על השארת הישראלי בוושינגטון: "יש לו הרבה מהתכונות שאנו מעריכים בשחקנים, נרגשים מכך שימשיך להתפתח כאן"

דני אבדיה מתאמן בפגרה/מתוך אינסטגרם

יממה לאחר שנודע על הסיכום, דני אבדיה חתם הערב (שני) באופן רשמי על הארכת החוזה בוושינגטון וויזארדס. הפורוורד הישראלי ישלשל לכיסו 55 מיליון דולר על פני ארבע שנים החל מהקיץ הבא, כאשר כל השנים מובטחות ואין בהן אופציות של הקבוצה או של השחקן. בכך הפורוורד שיפתח השבוע את עונתו הרביעית ב-NBA יהפוך לשחקן חופשי רק ב-2028.

אבדיה הוא השחקן הראשון שנבחר על ידי הוויזארדס בסיבוב הראשון ונשאר לחוזה שני בקבוצה מאז אוטו פורטר, שנבחר על ידי הקבוצה מהבירה שבע שנים לפניו. הג'נרל מנג'ר וויל דוקינס שמח מהשארתו של אבדיה לטווח הארוך ואמר: "לדני יש הרבה מהתכונות שאנו מעריכים בשחקנים שמייצגים את הארגון. בגישה שלו הקבוצה היא מעל הכל, הוא עובד קשה על המשחק שלו, מתחרה, ומחויב לשיפור הקהילה שלנו. העבודה הקשה הובילה להתקדמות משנה לשנה במשחק שלו ואנו נרגשים שהוא ימשיך בתהליך הזה במדי הוויזארדס".

עוד על החוזה החדש של אבדיה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אבדיה (22), שנבחר תשיעי בדראפט 2020, העמיד אשתקד את הממוצעים הטובים בקריירה - 9.2 נקודות (43% מהשדה, 29% ל-3, 74% מהעונשין), 6.4 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים. את העונה הוא אמור להתחיל כשחקן חמישייה בוושינגטון, שהתפרקה מנכסיה הבולטים בראדלי ביל וקריסטאפס פורזינגיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully