וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוד שחקן בינוני מתעשר. הוותיקים רואים חוזים כאלה ומשתגעים"

שחקן העבר צ'נדלר פרסונס ביקר את המהלך של וושינגטון. קוזמה בירך אותו על "הכסף הגדול", וגם כספי פירגן: "כל כך שמח עבורו"

דני אבדיה מתאמן בפגרה/מתוך אינסטגרם

הסכומים שמשולמים לשחקני ה-NBA הולכים וגדלים משנה לשנה, ויש מי שעדיין מתקשה להסתגל למציאות המשתנה - בעיקר שחקני עבר שהרוויחו סכומים נמוכים יותר בעבר. אחרי הסיכום של דני אבדיה על חוזה חדש במסגרתו ירוויח כ-55 מיליון דולר בארבע השנים הקרובות, אחד מאותם שחקנים ביקר את וושינגטון.

"עוד שחקן ממוצע שמתעשר למשך דורות שלמים. השחקנים הוותיקים רואים את כל החוזים האלה, ובטח מרגישים צורך לחבוט בקיר", אמר צ'נדלר פרסונס הלילה בתגובה לחדשות על הפורוורד הישראלי.

פרסונס, ששיתף פעולה עם עומרי כספי בעבר במדי יוסטון רוקטס, קיבל בעצמו חוזה גדול ולא בהכרח מוצדק בעבר, כשהוחתם על ידי ממפיס לארבע שנים תמורת 94 מיליון דולר, אבל סבל מפציעות רבות, לא הצליח לעמוד בציפיות ובסופו של דבר פרש בינואר 2022.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
יוכיח לו אחרת? אבדיה/רויטרס
שחקן אטלנטה הוקס צ'נדלר פרסונס. ShutterStock
הוא עושה צחוק? פרסונס, מימין/ShutterStock

והיו גם פרגונים, כמובן. עומרי כספי כתב ש"אני ממש שמח עבור דני", וגם חברו של אבדיה לקבוצה, קייל קוזמה, בירך את הישראלי על הסכומים שיקבל.

אתמול קוזמה התייחס גם ל"עימות" בין אבדיה לג'ורדן פול במשחק ההכנה הלפני אחרון של הקבוצה, והכחיש שמדובר בבעיה של ממש. "אין שם כלום, פשוט כלום. דני כנראה היה קצת מתוסכל, אבל זה קורה לכולנו, וזה בסדר. לא תמיד כדאי להפגין את הרגשות שלך, אבל יש בין דני לג'ורדן רק אהבה", אמר קוזמה, אחרי שאבדיה ופול תועדו מתווכחים במהלך המשחק אחרי שהאחרון לא מסר לישראלי כשהיה פנוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully