וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

55 מיליון דולר לארבע שנים: חוזה חדש לדני אבדיה בוושינגטון

יממה לפני הדדליין, הישראלי סיכם על הארכת חוזה בבירה כאשר הסכום כולו מובטח. ההסכם ייכנס לתוקפו בקיץ הבא, והפורוורד לא יהפוך לשחקן חופשי מוגבל בתום העונה

תקציר: ונציה - הפועל תל אביב 97:81/ספורט1

יממה אחת לפני המועד האחרון להארכת חוזים לנבחרי דראפט 2020, דני אבדיה סיכם הערב (ראשון) על חוזה מיליונים שישאיר אותו בוושינגטון. הוויזארדס והישראלי הגיעו לסיכום על חוזה של 55 מיליון דולר לארבע שנים, כאשר ההסכם ייכנס לתוקפו בקיץ הבא, בתום חוזה הרוקי של הפורוורד. החוזה הונצץ והחדש הוא מובטח לכל השנים, בלי אופציות של הקבוצה.

המשמעות היא שאבדיה לא ייכנס לשוק החופשיים בקיץ הבא. אם וושינגטון לא הייתה מחתימה מחדש את השחקן שבחרה במקום התשיעי בדראפט 2020, הוא היה הופך לשחקן חופשי מוגבל. המשמעות היא שהוא היה יכול לקבל הצעות מקבוצות אחרות, אך לוויזארדס הייתה את האפשרות להשוות כל הצעה ולהשאירו.

יש להזכיר שוושינגטון עברה מהפיכה ניהולית של ממש בקיץ האחרון, לאור הכישלונות המרובים. מייקל ווינגר מונה לנשיא לענייני הכדורסל של המועדון, הג'נרל מנג'ר שבחר את אבדיה בדראפט טומי שפרד פוטר, ולנעליו נכנס וויל דוקינס. ווס אנסלד ג'וניור נותר על הקווים ונותן לישראלי גב, לפחות בתקופת ההכנה. "שימו לב לדני ולקורי קיספרט", אמר בחודש שעבר. "הם רצים איתי כבר כמה שנים ולשניהם יהיה קיץ טוב מאוד. אם הם ישמרו על כשירות, אני מעריך שהם יעשו קפיצת מדרגה משמעותית. אני מצפה מהם לקחת צעד קדימה".

אבדיה (22), שנבחר תשיעי בדראפט 2020, העמיד אשתקד את הממוצעים הטובים בקריירה - 9.2 נקודות (43% מהשדה, 29% ל-3, 74% מהעונשין), 6.4 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים. את העונה הוא אמור להתחיל כשחקן חמישייה בוושינגטון, שהתפרקה מנכסיה הבולטים בראדלי ביל וקריסטאפס פורזינגיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully