וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלצבורג עוטפת את אוסקר גלוך: "הכדורגל יכול להוות הסחת דעת"

הישראלי צפוי לפתוח מול לאסק, אף ש"רד בול מודאגת ושוחחה איתו פעמים רבות". מאמנו: "המצב לא קל לו, מנסים לתמוך בו"

שערי השבוע, 18.10/ספורט1

הליגה האוסטרית תשוב בשבת מפגרת הנבחרות כשהמדורגת שנייה זלצבורג תארח את המדורגת שלישית לאסק. בתקשורת האוסטרית התייחסו הערב (חמישי) בהרחבה לאוסקר גלוך וטענו כי "רד בול מודאגת. המאמנים שוחחו עם אוסקר פעמים רבות, משפחתו של גלוך בתל אביב וחווה זוועות בישראל".

הכוכב הצעיר עצמו שותף במשחק אימון ביום חמישי שעבר והיה טוב, כך ש"אולי הכדורגל עוזר לו לשים את הטרגדיה בצד לזמן קצר", כך לפי התקשורת האוסטרית. "יש לו סיכוי טוב מאוד לפתוח בשבת, זלצבורג זקוקה ליצירתיות שלו אם היא רוצה לשוב לפסגת הטבלה. בינתיים הוא מתנהל עם המצב בצורה מקצוענית מאוד".

"הכדורגל יכול להוות הסחת דעת", אמר המאמן גרהארד שטרובר. "אוסקר נראה מרוכז מאוד באימונים, אבל ברור שהמצב לא קל עבורו. שוחחנו איתו פעמים רבות, אנחנו מקשיבים ומנסים לתמוך בו, אבל גם להתמקד במה שצריך. בסופו של דבר מדובר פה בכדורגל".

גלוך פרסם הבוקר פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, ובו כתב: "יותר מ-200 חטופים נמצאים במצב רפואי לא ידוע, מוחזקים בשבי החמאס בתנאים לא ידועים. יותר מ-200 צעירות וצעירים, קשישים, ילדים ותינוקות, משפחות שלמות בעלי אזרחויות שונות. שחרור בני ערובה זה לא דבר פוליטי. זה הומני.
עולם הספורט קורא לכל ספורטאי העולם לעשות את הדבר הנכון ולהשמיע את קולם למען שמירה על בטחונם ושלומם של כל בני הערובה".

שחקן רד בול זלצבורג, אוסקר גלוך. Gualter Fatia, GettyImages
קשה להתרכז בכדורגל בתקופה הזו. גלוך/GettyImages, Gualter Fatia
sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"

בשבוע הבא תפגוש זלצבורג את אינטר בליגת האלופות, אך שטרובר מסרב להסתכל כל כך רחוק: "כל משחק חשוב, כל ניצחון נותן ביטחון. יהיה קשה מאוד מול לאסק, אבל אם נעמוד בעקרונות המשחק ונשחק עם הרוח שלנו עד הרגע האחרון, ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully