וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר אוהדי סלטיק: "מנסים לגרום לעבדה לעזוב, לא ישרקו לו בוז"

ה"סלטיק סטאר" ביקר את התקשורת הסקוטית וטען כי המחאה נגד ישראל לא תשפיע על היחס לשחקן: "בכל השנים כאן לא עשו לניר ביטון כלום"

דקת הדומיה באנגליה "לזכר הקורבנות בישראל ובפלסטין"/ספורט1

שעות בודדות אחרי שמחבלי חמאס פרצו את הגוף והחלו לטבוח בקיבוצים, בבסיסי צה"ל ובמסיבה ברעים, אוהדי סלטיק הניפו שלטי תמיכה בפלסטין במשחקם נגד קילמרנוק בליגה הסקוטית. התופעה הזו אינה חדשה בקרב אוהדי אלופת סקוטלנד, אך העיתוי, שעות בודדות אחרי פרוץ המלחמה, חרה לרבים וגם לשחקנה הישראלי ליאל עבדה.

השחקן הפצוע ביקש מהנהלת המועדון לגנות את התנהגות האוהדים, אך בינתיים ארגון האוהדים מתכנן מפגן תמיכה בפלסטין במשחק ליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד בעוד שבוע וחצי. באתר האוהדים ה"סלטיק סטאר" החליטו לבקר את התנהלות התקשורת הסקוטית, שבעיניהם מנסה לגרום לעבדה לעזוב את המועדון.

"ה'דיילי רקורד' הגיעו לשפל חדש כשאמרו שלעבדה אין ברירה אלא לעזוב לאור שלטי התמיכה בפלסטין", נכתב באתר האוהדים, "אפילו הייתה להם את החוצפה להגיד שישרקו לו בוז כשהוא יחזור מהפציעה. גם אתרים אחרים הצטרפו אליהם בטרנד האנטי-סלטיק. אף אוהד לא ישרוק בוז לעבדה, זה פשוט לא יקרה".

אוהדי סלטיק עם שלטי תמיכה במתקפת הטרור של חמאס. Ian MacNicol, GettyImages
"לא ישרקו בוז לעבדה". מפגן התמיכה של אוהדי סלטיק בפלסטין/GettyImages, Ian MacNicol

עוד על סלטיק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מבחינת הסקוטים, הביקורת שלהם על ישראל כלל לא תשפיע על אהבתם והערכתם לשחקן: "לא יעשו לו כלום בגלל הלאום שלו. ניר ביטון שיחק כאן כמעט עשור ולא עשו לו שם דבר, אפילו לא פעם אחת. הוא קיבל כבוד והיה פופולרי, וגם עבדה פופולרי מאוד בקרב האוהדים. כל מי שיגיד אחרת הוא שקרן".

לדברי האתר עבדה שחתם לאחרונה על חוזה חדש "שמח בסלטיק ולא יעזוב מסיבות שאינן קשורות לכדורגל", והוסיפו: "אנחנו סימפטיים למצב של הפלסטינים, אבל לא אנטי-ישראל. אנחנו פשוט נגד פעולות הממשל הישראלי, כמועדון אנו לא רודפים אף אחד, אלא תומכים במי שהכי פגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully