וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חטאו היחיד של עבדה היה שהוא תמך במדינה שלו"

באתר אוהדים של סלטיק הגיבו לסערה סביב השחקן ולבאנרים שתמכו בפלסטינים: "אם מישהו חושב שמגיעה לו ביקורת רק כי הוא מישראל הוא צריך להתבייש. לשמחתנו רוב האוהדים תומכים בו"

מכבי תל אביב עם ילדי יישובי עוטף עזה/מכבי תל אביב בכדורגל, האתר הרשמי

במשחק של סלטיק נגד קילמרנוק שנערך בשבת, יום פרוץ המלחמה בעזה, ארגון האוהדים של סלטיק, "הבריגדות הירוקות", הפגינו במיצג תמיכה ביציעים עם דגלי פלסטין ושלטים עם הכיתוב "תשוחרר פלסטין" ו-"ניצחון להתנגדות", כתמיכה על הפעולות הרצחניות של חמאס בעוטף עזה. מאז, ניר ביטון הספיק להגיב בזעם כלפי אוהדי קבוצתו לשעבר, וליאל עבדה, שחקן הקבוצה כיום, דרש מהמועדון גינוי שהגיע בסופו של דבר: "השלטים שהופיעו במשחק לא מייצגים את דעות המועדון ואנו מגנים אותם, סלטיק הוא מועדון כדורגל ולא ארגון פוליטי", נכתב על ידי הקבוצה.

אוהדי סלטיק עם שלטי תמיכה במתקפת הטרור של חמאס. טוויטר, צילום מסך
"הבריגדות הירוקות" לא שותקים על תגובת סלטיק. אוהדי הקבוצה/צילום מסך, טוויטר

אוהדי סלטיק עדיין חלוקים, אלא שבמאמר שפורסם באתר אוהדים גדול של סלטיק הביעו תמיכה מוחלטת בישראלי וביקרו את אלו שתוקפים אותו רק בשל היותו ישראלי.

"ליאל עבדה לא עשה שום דבר לא בסדר", נכתב, "'פשעו' היחיד היה שהוא תמך במדינה שלו. הוא לא איחל רע לאף אחד, והוא לא ביקר את אוהדי סלטיק. הדבר היחיד שצריך לשפוט אותו עליו זה היכולת שלו על כר הדשא".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"ליאל הוא בחור צעיר ומוכשר בסגל שלנו. מגיע לו יותר ולא מגיע לו שיבקרו אותו על משהו שלא בשליטתו", נכתב, "אם אתם חושבים שמגיעה לו ביקורת רק בגלל שהוא מישראל והנבחרת שהוא משחק בה, אתם צריכים להתבייש. אנחנו שמחים על כך שרוב אוהדי סלטיק תומכים בו ולא חושבים ככה וייתנו לליאל את כל התמיכה שהוא ראוי לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully