וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי סלטיק תמכו בחמאס, ניר ביטון: "שטופי מוח, תתביישו"

ארגון "הבריגדות הירוקות" של אלופת סקוטלנד הניף שלטים בצל המתקפה הרצחנית על ישראל, שחקן הקבוצה לשעבר הגיב בזעם: "תמיכה בארגון טרור שחוגג בגאווה טבח משפחות זה טירוף מוחלט". אוהדי ורדר ברמן הניפו שלט תמיכה בישראל

ארטיום דולגופיאט לאחר הזכייה במדליית זהב באליפות העולם/איגוד ההתעמלות

ארגון האוהדים של סלטיק Green Brigade (הבריגדות הירוקות) הביע היום (שבת) תמיכה במתקפה הרצחנית של ארגון חמאס על אזרחים וחיילים ישראלים. בכל משחק של אלופת סקוטלנד מונפים דגלי פלסטין וכך קרה גם היום במשחק נגד קילמרנוק בליגה. הפעם נפרסו גם שני שלטים שעל אחד נכתב "תשוחרר פלסטין" ועל השני - בהקשר ברור למתקפת הטרור - "ניצחון להתנגדות".

בסלטיק שיחקו כמה ישראלים בשנים האחרונות (ניר ביטון, רמי גרשון, בירם כיאל, חאתם עבד אלחמיד) ואחד מכוכביה הנוכחיים הוא ליאל עבדה, שלא נכלל היום בסגל בגלל פציעה. כשהקבוצה הסקוטית אירחה קבוצות מישראל בעבר, תמיד נערכו מחוץ לאצטדיון הפגנות אנטי-ישראליות והונפו כמות גדולה מבדרך כלל של דגלי פלסטין.

אוהדי סלטיק עם שלטי תמיכה במתקפת הטרור של חמאס. Ian MacNicol, GettyImages
השלטים של אוהדי סלטיק/GettyImages, Ian MacNicol

ניר ביטון, שחקן מכבי תל אביב שעשה שנים יפות בסלטיק, הגיב בסטורי באינסטגרם: "תתביישו לכם!!! לשחרר את עזה מהחמאס, לא מישראל. תמיכה בארגון טרור שחוגג בגאווה טבח משפחות זה טירוף מוחלט! מביך. רובכם אפילו לא יודעים איפה ישראל נמצאת. יש לכם אפס מושג לגבי הקונפליקט פה ועדיין אתם מתנהגים כאילו אתם יודעים הכול. כאבא לשלושה ילדים, אני רוצה לראות כיצד תגיבו כאשר ילדים תמימים נטבחים ונחטפים לנגד עיניכם. ובבקשה אל תגידו לי שזה מה שישראל עושה לפלסטינים, כי זה רחוק מלהיות נכון. תפסיקו להיות שטופי מוח ומשוחדים, ותחנכו את עצמכם עם עובדות".

ביטון ספג תגובות כעוסות מחלק מהאוהדים ובהמשך ענה להם: "חבר'ה, תרגעו!! כל כך הרבה שנאה כלפיי, טוב לדעת שהחזקתם את זה בפנים במשך 9 שנים. דרך אגב, אף פעם לא שמרתי על דממה ותמיד תמכתי בישראל. העניין הוא שמעולם לא חווינו את מה שחווינו היום. אנחנו מסוגלים להתמודד עם טילים שעפים לנו מעל הראש... לצערי זה חלק מהיום-יום של הילדים שלנו. אבל מאות טרוריסטים שנכנסים לישראל וטובחים במשפחות שלמות, ילדים, זקנים, דורכים עליהם, חוטפים אנשים וחוגגים כמו מפלצות - זה קו אדום שאסור לקבל ולא משנה מי אתה ומאיפה באת".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הסטורי של ניר ביטון נגד אוהדי סלטיק. האינסטגרם של ניר ביטון, צילום מסך
התגובה של ניר ביטון/צילום מסך, האינסטגרם של ניר ביטון
צילום מסך, אוהדי ורדר ברמן עם שלט תמיכה בישראל. ., צילום מסך
שלט התמיכה של אוהדי ורדר ברמן/צילום מסך, .

במשחק הבית של ורדר ברמן נגד הופנהיים, ארגון האולטראס של ברמן "אולטרה בויס", תלה שלט תמיכה בישראל ובו נכתב Stand with Israel (בתרגום חופשי: "עומדים לצד ישראל").

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully