וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל עבדה: "אני נמצא במצב לא פשוט". סלטיק גינתה את השלטים

שחקן הכנף דרש גינוי ולאחר מכן התייחס לשלטים הפרו-פלסטיניים שהניפו אוהדי קבוצתו זמן קצר אחרי המתקפה הרצחנית של חמאס: "לא יכול לתאר לכם מה עובר לי בגוף". המועדון פרסם הודעה באתר הרשמי בלבד: "מסרים פוליטיים לא מתקבלים בברכה במשחקים שלנו"

פגיעה ישירה בבית באשקלון/רויטרס

יומיים אחרי מפגן התמיכה של אוהדי סלטיק במתקפה הרצחנית של ארגון חמאס, המועדון סיפק תגובה רשמית ראשונה שלו בנושא - באתר המועדון בלבד ולא ברשתות החברתיות, יש לציין. בשבת, שעות ספורות אחרי המתקפה, הניפו אוהדי סלטיק ובראשם ארגון "הבריגדות הירקות" שלטי "תשוחרר פלסטין" ו"ניצחון להתנגדות" ורק היום הגיעה תגובת המועדון, שבאופן קבע מתיר לאוהדיו להניף את דגלי פלסטין במשחקי הקבוצה.

"השלטים שהופיעו במשחק בשבת לא מייצגים את הדעות של המועדון ואנו מגנים אותם. סלטיק הוא מועדון כדורגל ולא ארגון פוליטי. אחד הערכים הכי חשובים שלנו הוא לדעת לקבל כל אחד, ללא הבדל גזע, צבע, עמדתו הפוליטית או במה הוא מאמין. זו הסיבה שאנחנו במועדון מבהירים תמיד שמסרים פוליטיים לא מתקבלים בברכה בסלטיק פארק או בכל משחק של סלטיק. בזמן של אובדן וסבל עבור רבים, זה לא הולם עבור שום קבוצת אנשים להשתמש בסלטיק פארק להעברת הודעות כאלה".

הפוסט של ליאל עבדה. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של ליאל עבדה/צילום מסך, אינסטגרם

כידוע, בסלטיק שיחקו כמה ישראלים בשנים האחרונות (ניר ביטון, רמי גרשון, בירם כיאל, חאתם עבד אלחמיד) ואחד מכוכביה הנוכחיים הוא ליאל עבדה, שפצוע בימים אלו ולא נמנה עם סגל הקבוצה במשחקים האחרונים.

עבדה העלה גם הוא פוסט ראשון בנושא, באנגלית ובעברית: "אני לא יכול לתאר לכם מה עובר לי בגוף כרגע. אלפי הודעות, תגובות והמון רעש. לקח לי יומיים-שלושה לעכל מה קורה באמת. התעוררנו לאחד הבקרים הקשים שידעה המדינה. המצב שאני נמצא בו כרגע לא פשוט. אני רוצה להגיד לכם תודה מכל הלב על התמיכה והאהבה שאתם נותנים לי ברשתות החברתיות, זה לא מובן מאליו בימים כאילו. הלב שלי עם כל המשפחות שאיבדו את היקרים להם, אוהב אתכם ונקווה לימים שקטים יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

עבדה פצוע בימים אלו כאמור, אך הבוקר נצפה על קביים בפגישה במשרדי המועדון. על פי ההנחה, הוא זה שדרש מהמועדון לכל הפחות לגנות את התנהגות האוהדים - דבר שכאמור לא קרה בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully