וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון אוהדי סלטיק: "נמשיך לתמוך בפלסטינים, הניפו דגלים נגד אתלטיקו"

"הבריגדות הירוקות" הגיבו למועדון שגינה, בעקבות התערבותו של ליאל עבדה, את תמיכתם בפעולות חמאס בעזה: "לא ניתן שהנהלה אלטיסטית תעצור זאת. נראה על הבמה האירופית שאנחנו עומדים עם המדוכאים, קוראים לתמיכה של סלטיק לעמוד בצד הנכון של ההיסטוריה"

ארטיום דולגופיאט לאחר הזכייה במדליית זהב באליפות העולם/איגוד ההתעמלות

במשחק של סלטיק נגד קילמרנוק שנערך בשבת, יום פרוץ המלחמה בעזה, ארגון האוהדים של סלטיק, "הבריגדות הירוקות", הפגינו במיצג תמיכה ביציעים עם דגלי פלסטין ושלטים עם הכיתוב "תשוחרר פלסטין" ו-"ניצחון להתנגדות", כתמיכה על הפעולות הרצחניות של חמאס בעוטף עזה. מאז, ניר ביטון הספיק להגיב בזעם כלפי אוהדי קבוצתו לשעבר, וליאל עבדה, שחקן הקבוצה כיום, דרש מהמועדון גינוי שהגיע בסופו של דבר: "השלטים שהופיעו במשחק לא מייצגים את דעות המועדון ואנו מגנים אותם, סלטיק הוא מועדון כדורגל ולא ארגון פוליטי", נכתב על ידי הקבוצה.

אחרי הודעת הגינוי של אלופת סקוטלנד, ארגון "הבריגדות הירוקות" לא נשארו חייבים והמשיכו את ההתנגדות שלהם עם תקיפה כלפי המועדון. "יש לנו כארגון אוהדים את הזכות להביע את השקפת העולם הפוליטית שלנו, בדיוק כמו שלכל אזרחי בעולם מותר לעשות זאת", נרשם בהודעה הרשמית של האוהדים. "כדורגל נשאר אחד המקומות הבודדים בהם מעמד הפועלים יכול להביע בצורה אמיתית את השקפותיו הפוליטיות. לא ניתן שהנהלה אליטיסטית, שפעם אחר פעם הפגינה התנגדות להיסטוריה והמסורות של סלטיק, תעצור זאת".

אוהדי סלטיק עם שלטי תמיכה במתקפת הטרור של חמאס. טוויטר, צילום מסך
"הבריגדות הירוקות" לא שותקים על תגובת סלטיק. אוהדי הקבוצה/צילום מסך, טוויטר

הארגון הדגיש את ההיסטוריה של הקבוצה וקרא למועדון צבוע: "סלטיק נולדה מתוך דיכוי, מוות ועקירה המונית של אנשים. מהיסטוריה זו, אוהדי סלטיק ידועים באמפתיה והסולידריות שלהם, לצדד בעקביות עם המדוכאים וחסרי הכל. מסרים פוליטיים היו מבורכים ב'סלטיק פארק'. השאלה בכל מוח סביר צריכה להיות 'מדוע חיי אוקראינה קדושים יותר מחיים פלסטינים?'".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

"נמשיך לתמוך בעם הפלסטיני, שולחים סולידריות ותפילה לפלסטינים בתקופה בה חלק גדול מהקהילה הבינלאומית מפנה עורף בפחדנות", המשיכו ב"בריגדות הירוקות" לומר. "קוראים לתמיכה של סלטיק לעמוד בצד הנכון של ההיסטוריה. ב-25 באוקטובר נגד אתלטיקו מדריד, אנו מבקשים מכל אוהדי סלטיק להרים את דגל פלסטין על הבמה האירופית ולהראות לעולם שאנחנו עומדים עם המדוכאים, לא המדכאים. אם אנחנו ניטרליים במצבי עוול, בחרנו בצד של הצורר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully