וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן השהתה את ההחלטה: "פרץ נגעל מהפוסטים, חשש לקרע בקבוצה"

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 13:12

למרות התקדימים של אל גאזי ועטאל, באיירן חוששת מהנזק המקצועי שייגרם לה במקרה של השעיה או שחרור של נוסייר מזראווי. הלחץ הציבורי יכריע? "ראשי המועדון מבינים שאין ברירה אלא להעניש אותו בחומרה", ומודאגים מסכסוך שעלול להיווצר בחדר ההלבשה

תקציר: ר.ב. לייפציג - באיירן מינכן 2:2/ספורט1

מיינץ שחררה את אנואר אל גאזי שהאשים את ישראל ברצח עם, ניס השעתה את יוסף עטאל שקרא ל"יום שחור ליהודים" , אבל בגרמניה מעריכים שדווקא באיירן מינכן תפעל אחרת. אחרי שהמגן המרוקאי נוסייר מזראווי חזר לבוואריה מפגרת הנבחרות ונפגש עם ראשי המועדון, בתקשורת המקומית מעריכים שהוא לא יושעה. מה שכן, בפועל מזראווי לא עלה למגרש באימון של באיירן הבוקר (חמישי), והתאמן ביחידות.

מזראווי אמנם לא התאמן עם יתר השחקנים, אבל הופיע במתחם האימונים והתאמן ביחידות עם מאמן הכושר, כשברקע פציעה מסוימת אותה הוא סוחב מהופעותיו בנבחרת. כך או כך, בגרמניה מדווחים על דילמה קשה אצל בכירי באיירן, שמתקשים להגיע להכרעה בנושא. על פי האתר "SZ", ראשי המועדון ספקנים יותר ויותר בנוגע לאפשרות להשאיר את מזראווי בקבוצה, ומבינים שיתכן ששחרורו הוא הברירה היחידה.

"באיירן מעולם לא נאלצה להתמודד עם מקרה דומה בעבר וכרגע כל תרחיש - מקנס כבד ועד השעיה לצמיתות - נראה הגיוני. מצד שני, לא מאוד סביר שבאיירן תשעה או תשחרר את השחקן, בעיקר בשל הסיטואציה המקצועית הבעייתית בעמדה שהוא משחק בה. בנז'מן פבאר עזב, יוסיפ סטאניסיץ' הושאל, ועמדת המגן הימני דלילה מאוד. למעשה, מדובר במגן הימני הטבעי היחיד בסגל, מה שהופך את ההשעיה שלו לכמעט בלתי אפשרית", הסבירו הבוקר באתר הגרמני "RAN".

באתר אף ציינו ש"דניאל פרץ לא אהב את הפוסטים של מזראווי ואפילו נגעל מהם", והסבירו ש"יש חשש בבאיירן שהמקרה הזה עלול להוביל לסכסוך בתוך חדר ההלבשה, בגלל מזראווי".

דניאל פרץ לצד נוסייר מזראווי. אילוסטרציה, צילום מסך
הסערה בעיצומה. פרץ לצד מזראווי/צילום מסך, אילוסטרציה

על פי דיווחים בגרמניה, אחת האפשרויות שהועלו בישיבת ההנהלה של באיירן היא לקנוס את מזראווי, לדרוש ממנו התנצלות פומבית "כנה ואמיתית", ולשחרר אותו בתום העונה, כשמצבת המגנים תהיה מעובה יותר.

על הלחץ הגדול בו נמצא מזראווי ניתן ללמוד גם מהתנהלותו מאז שחזר לבוואריה. על פי ה"בילד", המגן המרוקאי "בורח ממצלמות", ואף ניסה להימלט מצלם פפראצי שהתקרב אליו ביציאה ממתחם האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully