וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד חזרה להתאמן, אלי לוי: "צריך להתחיל להניע את החיים בחזרה למסלול"

עודכן לאחרונה: 17.10.2023 / 13:29

19 שחקנים הגיעו לאצטדיון הי"א, כולל שחקניים דרומיים יותר כמו שביט מזל ושקד חכמון. המאמן: "לכל אחד מאיתנו יש לפחות מכר אחד שיש לו קשר לאסון הנוראי. הכדורגל משני כרגע, לא פשוט לבקש מהשחקנים ואנשי הצוות להתייצב. מנסים לייצר שגרה שתקל במעט על התחושות הקשות"

בווידאו:תיעוד מהנפילה בעיר אשדוד/בן אלל, ידיעות ניוז טלגרם, אבי רוקח

על רקע האירועים הקשים, הלחימה הבלתי פוסקת ומטחי הטילים על העיר, חזרו הבוקר (חמישי) שחקני מ.ס. אשדוד להתאמן באיצטדיון הי"א על מנת להיות קרובים למרחב מוגן. כבר ב-8 בבוקר החלו השחקנים הראשונים להגיע ובסך הכל התאמנו 19 שחקנים, לא כולל הזרים שעזבו בשבוע שעבר. גם שחקנים דרומיים יותר כמו שביט מזל ושקד חכמון המתגוררים באשקלון ובסמוך אליה, לא חששו לצאת מבתיהם והגיעו להתאמן.

המאמן אלי לוי, שהיה בקשר טלפוני עם השחקנים בימים האחרונים, התרגש מאוד לראות אותם ודיבר בשיחה אישית על כל המצב. מאוחר יותר אמר המאמן לוואלה! ספורט: "בראש ובראשונה אני רוצה לשלוח את תנחומינו הכנים לכל משפחות הנרצחים והנופלים ובתקווה שהחטופים והנעדרים ישובו לביתם במהרה. אנחנו חיים באחת מהתקופות הקשות והחשובות של העם היהודי ואם יש דבר שמאפיין אותנו כעם יותר מהכל זו היכולת להתרומם חזקים ומחוזקים יותר מכל אסון שנוחת עלינו".

לוי הוסיף וסיפר: "חלק מכל הסיפור הוא ניסיון החזרה לשגרה, לא פשוט לבקש משחקנים ואנשי הצוות להתייצב לאימון כשהם משאירים משפחות מאחוריהם לכמה שעות, אבל אין ברירה וצריך להתחיל להניע את החיים בחזרה למסלול, לצד הכאב והאובדן".

שחקני מ.ס. אשדוד. מאור אלקסלסי
אלי לוי: "אם יש דבר שמאפיין אותנו כעם יותר מהכל זו היכולת להתרומם חזקים ומחוזקים יותר מכל אסון שנוחת עלינו"/מאור אלקסלסי
שחקני מ.ס. אשדוד טום בן זקן, שלומי אזולאי, מיכאל אוחנה עם חיילים. האתר הרשמי של מ.ס. אשדוד, אתר רשמי
בסיום האימון טום בן זקן, שלומי אזולאי ומיכאל אוחנה נסעו לחלק מצרכים לחיילים באיזור אשדוד/אתר רשמי, האתר הרשמי של מ.ס. אשדוד

מאמן מ.ס. אשדוד סיכם ואמר: "לכל אחד מאיתנו יש לפחות מכר/ה או בן משפחה שיש לו קשר לאסון הנוראי, אבל טבע האדם הוא להתגבר ולהסתכל קדימה וכך אני מנסה לנהוג. הכדורגל כרגע משני, אנחנו מנסים לייצר שגרה שתקל במעט על התחושות הקשות".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully