וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מדים, בחזית הדרום: פיליפ אירוביץ' התבשר שזומן לנבחרת ישראל בכדוריד

שחקן הפועל אשדוד ששימש כלוחם בתקופת הסדיר, התגייס עם פרוץ המלחמה וקיבל בשורה מרגשת. "עוד לפני פרוץ המלחמה רצינו לזמן אותך, גאים בך מאוד", אמר לו מאמן הנבחרת סער פרנקל. "כיף לקבל הודעה כזאת בתקופה כזאת", השיב השחקן

מטוסו של פלויד מייוות'ר עם סיוע לישראל/איתי שקד

בין מאות אלפי הלוחמים בחזית הדרום והצפון נכלל גם פיליפ אירוביץ', שחקנה של הפועל אשדוד, מחזיקת גביע המדינה בכדוריד. אירוביץ', שגדל בהפועל קרית אונו ושיחק בנבחרות הצעירות, עשה הפסקה מהכדוריד לטובת שירות קרבי. במהלך העונה שעברה הוא עשה קאמבק שהחל בקבוצת המשנה של אשדוד בליגה הלאומית, ונמשך עם יכולת מצוינת בפתיחת העונה הנוכחית, זו שנעצרה בשל המצב הביטחוני. היא לא נעלמה מעיניו של המאמן הלאומי הנכנס סער פרנקל, שגם זימן את אירוביץ' לסגל נבחרת ישראל ועשה זאת בפנייה מרגשת.

"היי פיליפ, מה שלומך גיבור? אני יודע שגויסת למילואים, עלית על מדים, ואתה עכשיו בחזית עם חבריך לנשק", כתב לו סער פרנקל. "רק שתדע שעוד לפני שפרצה המלחמה, אני וצוות הנבחרת החלטנו לזמן אותך לנבחרת. אתה ראוי ובכושר מצוין. עם פרוץ המלחמה, הזימון מקבל חוזק נוסף ובעזרת השם המלחמה תסתיים, ישראל תנצח, ואתה תעלה על מדים כחול-לבן, לייצג את המדינה בנבחרת ישראל בכדוריד. שמור על עצמך, וגאים בך מאוד!!! אל אל ישראל".

אירוביץ', שנחשף להודעה שעות רבות אחרי שנשלחה, התרגש והשיב: "אהלן סער, איזה כיף לקבל הודעה כזאת, במיוחד בתקופה כזאת. תודה רבה על ההזדמנות! ובעזרת השם המלחמה תיגמר בקרוב ונוכל לחזור למגרשים. גם עם אשדוד וגם עם הנבחרת".

פיליפ אירוביץ', שחקן הפועל אשדוד. איגוד הכדוריד, אתר רשמי
גאווה גדולה. אירוביץ'/אתר רשמי, איגוד הכדוריד
sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

כעת נותר להמתין להחלטת האיגוד האירופי לבקשה לדחות את צמד המשחקים מול לוקסמבורג (שנקבעו ל-1 ו-5 בנובמבר), בעקבות מצב הלחימה.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully