וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא הפועל תל אביב: "היינו מעדיפים להיות קרובים לקהילה שלנו"

17.10.2023 / 9:00

בזמן שמלחמה מתחוללת בארץ, הפועל תל אביב תפגוש את ונציה (21:00, ספורט3). בשיחה מאיטליה מודה אבי זיידנברג: "זה אירוע קיצוני למדינה שלא היה כמותו מאז השואה. אנחנו פועלים בצורה המיטבית תחת האילוצים"

תקציר: הפועל תל אביב - צדביטה לובליאנה 73:100/ספורט1

הפועל תל אביב תחזור הערב (שלישי, 21:00, שידור ישיר בספורט3) אל הפרקט, עשרה ימים לאחר תחילת מלחמת "חרבות ברזל", כשתתארח באיטליה אצל רייר ונציה. האדומים הגיעו לאיטליה בסוף השבוע והתאחדו רק ביום שבת, לאחר שהשחקנים הזרים שעזבו את ישראל קודם לכן ליוון הצטרפו לחבורה הישראלית. מלבד השחקנים, אנשי הצוות המקצועי ומשפחותיהם, המשלחת של הפועל, שתמשיך לאחר המשחק בוונציה גם לגרמניה למשחק נגד המבורג שבוע לאחר מכן, מונה את המנהל איתי ברגר, המנהל המקצועי עידן פלדה ונשיא המועדון אבי זיידנברג.

"יצאנו מהארץ בלב כבד", מספר זיידנברג בשיחה עם וואלה! ספורט מאיטליה, "היינו כולנו מעדיפים להיות קרובים לקהילה שלנו שספגה אבידות קשות, ללוות את משפחות הנרצחים והמפונים. נציגי המועדון שנותרו בישראל עמלים בנושא 24/7 ואני רוצה להודות להם מכאן. יש התגייסות חסרת תקדים של אנשי המועדון וקהל האוהדים להגיע ללוויות, לשבעות ולבקר פצועים ומשפחות מפוני יישובי הדרום".

אבי זיידנברג, נשיא הפועל תל אביב, לצד רמי כהן, בהלווית עידן רז. אלי אשכנזי
אבי זיידנברג (מימין) בלוויה של אוהד הפועל תל אביב, עידן רז ז"ל/אלי אשכנזי

מלחמת "חרבות ברזל" הכתה קשות בקהילה הפרטית של הפועל תל אביב. בכל יום נפרדה הקבוצה מכמה מאוהדיה, וכן משחקני האקדמיה של המועדון יונתן ויפתח קוץ, שכולם נרצחו על ידי חמאס. שחקני ואנשי המועדון עברו מלוויה ללוויה, משבעה לשבעה, עד היציאה לאיטליה.

"כל ההתנהלות שלנו בשבוע לפני שנסענו הייתה רק מול הקהילה הגדולה של אוהדי הפועל, דרך זה גילינו גם כמה הפועל משמשת עבורם הרבה מעבר לספורט והבנו שתפקידנו עכשיו הוא לתת להם כמה רגעים של שפיות, ובתקווה גם קצת שמחה", אומר זיידנברג.

הזרים שלכם נמצאים איתכם עכשיו, עד כמה הם מרגישים בטוחים לחזור לאחר מכן לישראל?

"כולם כאן, ביחד, וזה מה שחשוב. ברגע שיתאפשר הזרים יחזרו לארץ".

עוד בוואלה! ספורט

בר טימור: "התמונות מרסקות אותי, לא מבין איך אעלה לשחק"

לכתבה המלאה
שחקני הפועל תל אביב כדורסל. ברני ארדוב
ינסו להעניק לאוהדים רגע של שפיות. שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

זיידנברג הוא אחד התורמים הבולטים להפועל תל אביב בשנים האחרונות, וביחד עם רמי כהן הניע את המועדון בקיץ שעבר להגדלת התקציב באופן משמעותי. כעת, לאחר כניסתו של עופר ינאי כבעל 51 אחוזים מהמועדון, מחזיק איש העסקים ב-30 אחוזים מהפועל.

באופן אישי, הפרויקט שלכם העונה כיוון הכי גבוה שאפשר, עד כמה המלחמה הזאת יכולה לנפץ הכל?

"אנחנו בתוך אירוע קיצוני למדינה, שלא היה כמותו מאז השואה. זה לא הזמן לחישובים של תכנית מול ביצוע בפן הספורטיבי. אנחנו פועלים כעת בצורה המיטבית תחת האילוצים. התכנית שלנו היא ארוכת טווח, אנחנו בונים מועדון חזק ובריא שירוץ שנים רבות קדימה ולמעלה, על כל המשתמע מכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully