וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ואז הפועל ת"א פרסמה הודעה מצמררת". בעולם מסקרים את רצח משפחת קוץ

בין סיפורי הזוועות ממתקפת הטרור הברברית של חמאס, תקשורת הספורט העולמית עסקה בטבח שני האחים, שחקני האקדמיה של הפועל תל אביב: "המראות שהתגלו בקיבוץ כפר עזה גרמו להלם"

דייויד בלאט מדבר על המלחמה בישראל/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כשיונתן קוץ ז"ל ואחיו יפתח קוץ ז"ל החלו לשחק באקדמיית הכדורסל של הפועל תל אביב אוסישקין, הם בוודאי חלמו שיום יבוא ו"ייכתבו עליהם בכל העולם". אלו הם בדרך כלל החלומות של כל נער שעוסק בספורט ומקווה לטפס על הבמות הכי גדולות בעולם.

היום (רביעי) שני הנערים הגיעו לכותרות אחרי שנודע שהם נרצחו ביחד עם שאר בני המשפחה במתקפת הטרור הברברית של מחבלי חמאס על ישובי הדרום ביום שבת בבוקר. האחים ששיחקו באקדמיה של הפועל תל אביב, נרצחו בקיבוץ כפר עזה עם אחותם רותם וההורים אביב וליבנת. עוד רצח מתועב ומשולל כל קשר לאנושיות של מחבלי חמאס.

ב-parapolitika היווני פרסמו הבוקר ידיעה על הטרגדיה וציטטו את ההודעה הרשמית של הפועל תל אביב. עוד הוסיפו באתר היווני: "המראות שהתגלו אחרי הטבח בקיבוץ כפר עזה גרמו להלם. העיתונאים שנכנסו למקום, מדווחים על עשרות גופות, כולל של ילדים, שנבחלקן נעשו מעשים מזוועים".

באתר הפופולרי basketnews סיפרו: "ביום הרביעי ללחימה, הפועל תל אביב פרסמה הודעה רשמית מצמררת שמקפיאה את העצמות: שניים משחקני האקדמיה שלה, יונתן ויפתח קוץ, נרצחו במתקפת הטרור ביום שבת. האחים נטבחו בביתם שבכפר עזה, ביחד עם הוריהם ואחותם".

גם בתקשורת בספרד דיווחו והעיתונאי לואיס קובוס כתב: "כדורסלן צעיר מקבוצת הנוער של הפועל תל אביב נרצח ביחד עם כל משפחתו. יונתן קוץ בן ה-16 שיחק בהפועל תל אביב והיה אוהד גדול שלה".

משפחת קוץ שנטבחה בכפר עזה, כולל שחקני האקדמיה של הפועל תל אביב יונתן ויפתח. הפועל תל אביב, אתר רשמי
בני משפחת קוץ/אתר רשמי, הפועל תל אביב

הרצח האכזרי של שני הכדורסלנים הצעירים ושל אחותם והוריהם, סוקר באתרים נוספים בגרמנית, יוונית, אנגלית, איטלקית וליטאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully