וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילארד עקץ בשיר החדש, הכתב הבכיר פישל: "הוא עובר לטורונטו"

הרכז שמטפח במקביל קריירה מוזיקלית פיזר אהבה לאוהדי פורטלנד אחרי הטרייד למילווקי, אך ביקר את ההנהלה: "יגלו שלא יצליחו להחליף אותי". שאמס צ'ראניה שגה בציוץ ומחק מיד, אך ברשתות החברתיות עלו עליו

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.9/ספורט1

עולם ה-NBA עדיין סוער בעקבות הטרייד העצום שכלל את מילווקי, פורטלנד ופיניקס, ושבמסגרתו אתמול (רביעי) דמיאן לילארד חבר ליאניס אנטטוקומפו בבאקס. דיים ביקש הקיץ לעזוב את הטרייל בלייזרס אחרי 12 שנים במדיה, כאשר ההעדפה שלו הייתה מיאמי ובשלבים מסוימים הקיץ הוא לא היה מוכן לשמוע על אופציה אחרת. כאשר התברר כי ההיט לא מצליחים להגיע לסיכום עם הבלייזרס, מילווקי נכנסה לתמונה ויצרה את אחד הצמדים המפחידים בליגה בשנים האחרונות.

לילארד, שמטפח במקביל גם קריירה מוזיקלית תחת שם הבמה דיים דולה, הוציא בשעות שאחרי הטרייד שיר חדש שנקרא "Farewell" (פרידה) ובו התייחס בין היתר לבית היחיד שהכיר עד כה בקריירת ה-NBA: "אני אמשיך להשאיר עקיבות (טריילס), אבל זה לא יהיה עבור הבלייזרס. לאוהדים, אני אוהב אתכם ללא תנאים. הסיבה לכך שאני עוזב את העיר אינה משהו מסוים, אז זה הכרחי לא להאמין לנרטיב. רק דעו שאני עוזב את המקום במצב יותר טוב ממה שירשתי אותו, אני עוזב בשלום".

הרכז הוסיף בתוך השיר מספר רמזים, שככל הנראה נועדו לעקוץ את הנהלת הבלייזרס על כך שלא הצליחה לבנות מועמדת רצינית לאליפות סביבו: "אף פעם לא יצליחו להחליף אותי, הם יגלו זאת במוקדם או במאוחר, מדהים מה שאני מקבל בחזרה על העבודה שעשיתי. אני מקווה שבעתיד נברך זה את זה בחיבוקים ובנשיקות, אבל דעו שהם אלה שבחרו במשימה אחרת".

הטרייד השגוי של שאמס צ'ראניה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

עוד סביב הטרייד, ברשתות החברתיות עסקו בפאדיחה של שאמס צ'ראניה. כתב ה"את'לטיק" שיחד עם אדריאן ווז'נרובסקי נחשב לאחד משני כתבי ה-NBA הבכירים ביותר, צייץ אתמול שהטרייד המשולש עם פורטלנד ופיניקס שולח את לילארד דווקא לטורונטו, ולא למילווקי. כזכור, הראפטורס הפכו בימים האחרונים למועמדים רציניים לקלוט את לילארד.

כאשר הציוץ השגוי של צ'ראניה שוגר, עוקביו קיבלו התראה לטלפון עם ההודעה שלילארד עובר לקנדה. הציוץ נמחק במהרה ואז צ'ראניה צייץ מחדש עם פרטי העסקה הנכונים. גולשים רבים לא פספסו את הטעות והפיצו אותה ברשתות החברתיות, ומי שהתאכזבו יותר מכולם הם לבטח אוהדי טורונטו על התראת השווא שקיבלו.

"תרשמו נקודה אחת לווז' (ווז'נרובסקי) בקרב בין שני הכתבים", כתבו ב"ספורטס אילוסטרייטד", "אבל המפסידים האמיתיים הם ככל הנראה אוהדי טורונטו שהפיחו בהם תקוה לרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully