וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייד ענק ב-NBA: דמיאן לילארד עובר למילווקי, גם פיניקס מעורבת

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 22:30

יאניס קיבל חיזוק גדול: הבאקס שלחו את ג'רו הולידיי ובחירת סיבוב ראשון, הבלייזרס קיבלו גם את אייטון. נורקיץ' בסאנס

דריבל: פינת כדורסל, 27.9/צילום: מערכת וואלה!. עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

סאגת דמיאן לילארד הגיעה הערב (רביעי) לסיומה באופן דרמטי במיוחד. בארצות הברית מדווחים כי הרכז הנפלא של פורטלנד ינחת במילווקי, בעסקה שכוללת גם את פיניקס. הבלייזרס יקבלו בתמורה את ג'רו הולידיי, דיאנדרה אייטון, טומאני קמארה, בחירת סיבוב ראשון של 2029 של הבאקס והזכות להחליף בחירות עם מילווקי ב-2028 ו-2030.

פיניקס, שעברה קיץ סוער ומלא תהפוכות, החליטה לוותר על אייטון ותקבל בתמורה את יוסוף נורקיץ', גרייסון אלן, נאסיר ליטל וקיאון ג'ונסון, ובכך הצליחה לעבות גם את הספסל החסר שלה.

לילארד, שהביע את רצונו לעזוב מוקדם יותר הקיץ, טען לכל אורך הדרך שיש רק קבוצה אחת שהוא מעוניין להגיע אליה - מיאמי, אולם ההצעה של היט לא סיפקה את הבלייזרס. ביממה האחרונה נכנסה גם טורונטו לתמונה, אך לבסוף דומה כי הלחץ שהפעיל לאחרונה יאניס אנטטוקומפו על הנהלת הבאקס עשה את שלו. "אני נרגש לקראת הפרק הבא שלי", צייץ דיים.

לפי אדריאן ווז'נראוסקי, הולידיי לא אמור להישאר בפורטלנד, שמנסה לבנות את עצמה מחדש ומחזיקה בקו אחורי צעיר ומוכשר. אחד הגארדים ההגנתיים הטובים בליגה עשוי לעבור בטרייד נפרד עד פתיחת העונה.

עוד ב-NBA

אשתקד נשאל לילארד בריאיון ל-GQ עם מי היה רוצה לשתף פעולה, והשיב: "אני חייב לבחור ביאניס. הדומיננטיות שלו, היכולת שלו להגיע לטבעת... הוא פליימייקר טוב, שומר טוב, הצורה בה הוא משחק מחמיאה לצורה בה אני משחק. הייתי מביא לשולחן משהו שעוזר לו - ולהיפך". כעת זה קורה.

לילארד בן ה-33 חווה אשתקד את העונה הטובה בקריירה שלו עם ממוצעים אדירים של 32.2 נקודות (46 אחוז מהשדה, 37 אחוז ל-3, 91 אחוז מהעונשין), 4.8 ריבאונדים ו-7.3 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully