וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב טוענים: "וושינגטון לא צריכה להאריך את חוזהו של אבדיה"

בעוד פחות מחודש יצטרכו הוויזארדס להחליט לגבי הישראלי, ולא כולם בעדו: "הוא לא מניה בטוחה. הגיע הזמן שיהפוך למבוגר אחראי"

"מחוץ לקווים", 21.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

בעוד שבוע יחל מחנה האימונים של וושינגטון וויזארדס, ובעונתו הרביעית ב-NBA יקווה דני אבדיה לבסס לעצמו מעמד גבוה יותר בקבוצה, כשהוא אחד מהשחקנים שאמורים לקבל הזדמנות גדולה יותר אחרי עזיבתם של שני הכוכבים הבכירים, בראדלי ביל וקריסטאפס פורזינגיס. הסיטואציה בה נמצא הישראלי מבליטה את סימני השאלה לגביו, ולא כולם אופטימיים.

באתר הצרפתי "Trash Talk" סימנו את אבדיה כאכזבה לפחות עד כה: "מה שצריך להדאיג אותו הוא למצוא מה עוצר בעדו ומה מניע אותו, כדי להפוך לשחקן מרכזי באמת ולמנהיג בקבוצה הזאת", נכתב. הפורוורד הוצג כאחד השחקנים שהפרנצ'ייז בונה עליהם לעתיד ובניתוח חזו שהמאמן ווס אנסלד ג'וניור יעניק לו תפקיד חשוב ברוטציה: "בגיל 22, הגיע הזמן להפוך למבוגר אחראי?".

דני אבדיה. ברני ארדוב
נכנס לעונה קריטית. אבדיה/ברני ארדוב

אבדיה זכה להתייחסות גם ב-"Wiz Of Awes", בכתבה שהכותרת שלה הפנתה בנחרצות לסיבות "למה וושינגטון לא צריכה להאריך את חוזהו". הוויזארדס חייבים להודיע לישראלי עד ה-23 באוקטובר אם הם מממשים את האופציה להעניק לו חוזה חדש, כשאם יבחרו לוותר על האפשרות, הוא יהפוך לשחקן חופשי מוגבל בקיץ הבא.

"לוושינגטון כדאי לחכות", הסבירו בארצות הברית. "לא כי אבדיה לא שחקן טוב, הבעיה היא שהוא לא מניה בטוחה. עם כל התרומה ההגנתית שלו לקבוצה, הוא לא קולע טוב, לא מסיים טוב קרוב לטבעת ולא הוכיח שהוא הפליימייקר שטענו שהוא בדראפט".

עוד בוואלה!

מאמן וושינגטון: "שימו לב לאבדיה, הוא אמור לעשות קפיצת מדרגה"

לכתבה המלאה
מאמן וושינגטון וויזארדס ווס אנסלד ג'וניור. רויטרס
המאמן ווס אנסלד ג'וניור צפוי להעניק לפורוורד הישראלי יותר הזדמנויות/רויטרס

בכתבה טענו שההנהלה החדשה צריכה לקחת את הזמן לבחון את הסגל הנוכחי במסגרת תהליך הבנייה מחדש שעליו החליטו כשוויתרו על ביל, וכדי לתת לקברניטים החדשים חופש פעולה, לא כדאי שהמועדון יקשור מראש את עתידו עם שחקן מסוים לפני שבוחנים אותו. "יש זמן לכל החלטה ב-NBA - ועכשיו זה לא הזמן", פסקו בנוגע לאבדיה.

"דני יקבל את ההזדמנות והדקות להוכיח שהמשחק שלו מתפתח. אם יתעלה על הציפיות, בעוד שנה ישלמו לו יותר מהסכום שהוא יקבל אם יאריכו לו עכשיו. אם הוא לא ישחק טוב, הוא יוכל לבחון את השוק החופשי ולנסות למצוא קבוצה שתתאים לו יותר והוויזארדס יוכלו לחפש שחקנים שיעזרו להם יותר בעתיד", הוסיפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully