וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחוזה חייו? בוושינגטון מתכוננים ל"קיץ הקריטי" של אבדיה

התוכנית לפגרה, האפשרויות והתקדימים לקראת הארכת החוזה, והאם זה בכלל ייגמר בטרייד? אבדיה לקראת חודשים קריטיים, ובארה"ב מנתחים: "הוויזארדס מצפים שיעשה את קפיצת המדרגה"

דני אבדיה מגיב לניצחון וושינגטון וויזארדס על בוסטון סלטיקס/חשבון הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

בזמן שפלייאוף ה-NBA נכנס להילוך גבוה, דני אבדיה החל פגרה ארוכה ומקווה לצאת ממנה מלא ביטחון לקראת העונה הרביעית שלו בוושינגטון, שעשויה להיות חשובה מאוד להמשך הקריירה שלו. בארצות הברית כבר מגדירים את זה כ"קיץ הקריטי של אבדיה", וב-NBC מנתחים את השאלות לקראתו.

"אבדיה הראה בעונה החולפת הרבה יותר אפסייד התקפי. היו משחקים שהוא התפוצץ בהם, אבל החכמה תהיה לעשות את זה לעיתים הרבה יותר קרובות בעתיד", הסבירו. התוכנית של אבדיה לחודשים הקרובים היא לעבוד על הקליעה מבחוץ, אחרי עונה בה אחוזי השלשות שלו ירדו למתחת ל-30%, וכמו כן לשפר את הכדרור ביד שמאל והחדירה לצד שמאל. "אבדיה מודע לדוחות הסקאוטינג של הקבוצות היריבות, שמנסות להכריח אותו ללכת שמאלה, שם הוא מרגיש פחות בנוח והחדירה שלו פחות אפקטיבית".

הקליעה, כאמור, תהיה חייבת לעבור מקצה שיפורים. "זה יעזור לו להראות חלקים נוספים בצד ההתקפי. אם דני יהיה יותר יציב מחוץ לקשת, הקבוצות היריבות יצטרכו להתחיל לכבד את הקליעה שלו והוא יוכל לתקוף יותר בקלות את הטבעת, ולהריץ יותר מהלכי פיק אנד רול".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. רויטרס
שנת מבחן. אבדיה/רויטרס

בוושינגטון בעיקר מקווים לקבל בחזרה את אבדיה כשהוא בריא ושלם, מה שלא קרה בשני הקיצים הקודמים. בקיץ 2021 הוא התאושש מפציעה בברך, ובקיץ שעבר הוא נפצע במפשעה במדי נבחרת ישראל. כך או כך, וושינגטון מצפה לראות קפיצת מדרגה.

"בוושינגטון ישמחו מאוד לראות את אבדיה עושה קפיצה קדימה. ההתפתחות שלו חשובה מאוד לתוכנית הכללית של הקבוצה, הוא שחקן רוטציה חשוב ויודע שיוכל להרוויח בגדול אם יציג שיפור משמעותי בעונה הבאה", הסבירו ב-NBC, כשהם מתייחסים לשאלת החוזה של אבדיה. הוויזארדס יכולים להחתים את אבדיה על חוזה חדש החל מחודש אוקטובר, ושמורה להם זכות ראשונים עליו.

בעבר, הוויזארדס נקטו בקו שמרני יחסית בכל מה שקשור לחוזים חדשים לשחקנים שנבחרו על ידם בדראפט. "ג'ון וול קיבל הארכת חוזה בשלב מוקדם מאוד של העונה השלישית, אבל שחקנים כמו בראדלי ביל ואוטו פורטר ג'וניור הוחתמו על חוזה חדש רק אחרי שהעונה השלישית הסתיימה. ויש גם תרחיש נוסף - קלי אוברה ולאחרונה גם רוי האצ'ימורה, הועברו בטרייד לאחר שלא הושגו הסכמות על חוזה חדש. זו גם אפשרות שצריך לקחת בחשבון מבחינת אבדיה", ציינו ב-NBC, "למרות שאף אחד מהמקרים שהוזכרו לא תואם בדיוק את הסיטואציה שאבדיה נמצא בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully