וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם סילבר מודה: צריך שינוי ב-NBA, "המשחק התרחק מהאוהדים"

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 6:33

הקומישינר מסביר את הצורך בחוקים החדשים, מודה שהוא "לא אוהב" את ההתנהלות של לילארד והארדן סביב הטריידים, ומתייחס גם לפרשת קווין פורטר: "האשמות מחרידות"

דריבל פינת כדורסל/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

הקומישינר של ה-NBA, אדם סילבר, התייחס אתמול (רביעי) לכמה מהסוגיות שמטרידות את חובבי הליגה בארה"ב, והודה: יש בעיות, אני לא אוהב אותן, ננסה לטפל בהן.

זה התחיל מהחוקים החדשים שהליגה אישרה, שמנסים למנוע את המצב שבו שחקנים פשוט לא מופיעים למשחקים כי הם רוצים מנוחה כדי לא להעמיס על עצמם, והתוצאה היא משחקים שנערכים בתחושת זלזול בקהל, ואוהדים שמגיעים במיוחד כדי לראות כוכבים ונותרים מאוכזבים.

הנהלת הליגה הצביעה פה אחד ביום רביעי במטרה לאשר חוקי מדיניות חדשה שתאפשר עונשים מחמירים יותר לכוכבים שלא מגיעים למשחקים. סילבר טוען שזה משהו שה-NBA, איגוד שחקני הכדורסל הלאומי ושחקנים וקבוצות- כולם רוצים "לחזור לעיקרון הבסיסי הזה, שמדובר בליגה של 82 משחקים".

קומישינר ה-NBA אדם סילבר. Tom Pennington, GettyImages
הליגה שלו צריכה שינוי. סילבר/GettyImages, Tom Pennington

לליגה תהיה סמכות לפיקוח רב יותר על היעדרויות ממשחקים ויכולת לקנוס קבוצות בסכומים של עד מיליון דולר על כל מקרה של הפרת חוקי מנוחה. בימים אלה הליגה מנהלת משא ומתן על עסקה חדשה למכירת זכויות שידור.

"נראה איך קבוצות מגיבות ונבחן אם צריך לעשות יותר", אמר סילבר. "אבל אני חושב, שהכי חשוב, שיש תחושה מכל הקבוצות בליגה שבסופו של דבר הסיפור הוא האוהדים, ושהלכנו עם זה רחוק מדי.

"כלומר, זו הכרה בכך שהמשחק קצת התרחק מאיתנו, במיוחד כשאתה רואה שחקנים צעירים ובריאים, שנחים. זה הופך אולי למשהו שהוא ברור - שחלק מהיותך שחקן NBA זה שאתה נח בימים מסוימים. מזה אנחנו מנסים להתרחק".

סדילבר אף הבהיר שהוא לא אוהב בקשות טרייד פומביות כמו אלו של דמיאן לילארד וג'יימס הארדן. כזכור, שני השחקנים הבהירו למועדונים שלהם שהם רוצים לעזוב, ולאן הם רוצים לעזוב. הארדן אף כינה את נשיא פילדלפיה דריל מורי "שקרן" ונקנס.

"לא אוהב את זה, עבור הליגה", אמר, "אני רוצה ששחקנים וקבוצות יכבדו את החוזים שלהם. אני צופה בכל מה שקורה בפורטלנד ובפילדלפיה ומקווה שהם יפתרו את העניין לשביעות רצונם של כולם. אני שמח שנראה שזה נרגע בכל הנוגע לשיח הציבורי".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס, מול דמיאן לילארד, פורטלנד טרייבלייזרס. GettyImages
תופעה מקוממת. הארדן ולילארד/GettyImages

כמו כן, סילבר התייחס לפרשת קווין פורטר, שחקן יוסטון שמואשם באלימות קשה כלפי בת זוגו. "ההאשמות כאן מחרידות. אין ספק לגבי זה", הצהיר סילבר בתקיפות. "אבל אני לא יודע יותר על העובדות בפועל מלבד מה שנכתב. יש לנו מדיניות בנוגע לאלימות במשפחה שנקבעה במשא ומתן קיבוצי עם איגוד השחקנים. שוב, כשאני אומר מו"מ, זה לא היה נושא שנוי במחלוקת. הם בהחלט מרגישים כמונו לגבי הנושא הזה".

כרגע לא ברור איך הליגה תפעל, אבל סילבר אומר שבגלל שהפרשה קורית בפגרה, זה נותן זמן לכל המעורבים לבחון את המקרה ולהגיב. "כל מקרה תלוי גם בעובדות הייחודיות שלו. אני חושב שכאן, כשאנחנו לא בעונה, יש קצת יותר הזדמנות לקלוט יותר ממה שקורה לפני שאנחנו פועלים", הסביר סילבר. "אני חושב שאם זה היה באמצע העונה, היינו נאלצים לעשות משהו מהר יותר. וכך, למרות שבסופו של דבר אנחנו נדרשים להיות בתיאום עם אכיפת החוק כשיש חקירה, אני חושב שזה נתן לנו את ההזדמנות לקחת קצת זמן כדי להבין את המצב".

  • עוד באותו נושא:
  • אדם סילבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully