וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף למנוחת הכוכבים ב-NBA? הנהלים החדשים שצפויים להיכנס

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 19:39

לפי דיווחים בארה"ב, הליגה תעלה להצבעה חוק חדש, לפיו קבוצה לא תוכל להעניק מנוחה ליותר מכוכב אחד מדי משחק. גם קנסות כבדים על הפרק

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.9/ספורט1

אחת הסוגיות הבוערות ב-NBA בשנים האחרונות קשורה במנוחה ההולכת וגוברת שמקבלים הכוכבים. הקבוצות רוצות לחלק את העומס, אך מה שהתחיל ממשחקים ספורים בכל עונה הפך לתופעה של ממש, ואת המחיר משלמים כמובן האוהדים, שרוכשים במיטב כספם כרטיסים למשחקים - רק כדי להתאכזב כשהשמות הגדולים ביותר נותרים על הספסל, בבגדים אזרחיים.

כל זאת עשוי להשתנות בקרוב. לפי התקשורת האמריקאית, הליגה צפויה להצביע השבוע על חוק חדש, לפיו קבוצה לא תוכל להעניק מנוחה לשניים מכוכביה באותו משחק. כוכבים, אגב, הם כאלה שנבחרו למשחק האולסטאר לפחות פעם אחת, או לאחת מחמישיות העונה בשלוש השנים האחרונות.

לפי אדריאן ווז'נראוסקי, הליגה תוכל לקנוס קבוצות שיעברו על הנהלים ב"קנסים גבוהים עוד יותר" - 100 אלף דולר לעבירה ראשונה, 250 אלף דולר לעבירה שנייה ומיליון דולר לעבירות הבאות - אולם לא כולם משוכנעים שהנהלים החדשים אכן יסייעו במיגור התופעה.

"יש לי ספק רב כמה זה באמת יתקן את המצב", צייץ העיתונאי קית' סמית'. "פשוט נראה שחקנים יושבים בחוץ בגלל 'מחלה' או 'כאבי גב תחתון'".

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי. Sarah Stier, GettyImages
הליגה מתחילה להילחם בתופעה. קרי נח על הספסל/GettyImages, Sarah Stier

"אני מרגיש נורא עבור אוהדים שקונים כרטיסים למשחק ורוצים לראות מישהו משחק, ולבסוף לא מתאפשר להם", אמר סטיב קר בשלהי העונה שעברה. "זה חלק כואב מאוד מהעסק הזה. יש כל כך הרבה מידע על זה ששחקנים שמשחקים יותר גם נוטים להיפצע יותר - בגלל זה יש יותר מנוחה, בכל רחבי הליגה. כולם מאוד חוששים ומנסים לחשוב על הטווח הארוך".

"אפשר לראות את ההשפעות שיש לתופעה הזו על הליגה", הוסיף סי ג'יי מקולום, מארגון השחקנים. "צריך למצוא דרכים לשמור על השחקנים, אבל ברור שזו בעיה, אנחנו לא עוורים. ברור שיש לזה השפעה שלילית על המשחק".

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully