וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ': "החיבור ביני ובין אירווינג ייראה הרבה יותר טוב"

הכוכב הסלובני של דאלאס מבטיח: "לוקח זמן לבנות כימיה, שנינו נצטרך להוות דוגמא". קיד: "היה להם קיץ שלם להתחבר"

דריבל: פינת כדורסל, 27.9/צילום: מערכת וואלה!. עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

כשקיירי אירווינג הצטרף לדאלאס במהלך העונה שעברה, רבים האמינו שכוח האש של המאבריקס עשוי להפוך אותם למועמדים של ממש בפלייאוף. אלא בפועל, כולם זוכרים איך זה נגמר: לוקה דונצ'יץ' וחברו החדש אפילו לא הצליח להגיע לפליי-אין, לאחר שוויתרו במחזורים האחרונים על הכרטיס האחרון כדי לשמור על בחירת הדראפט שלהם.

אף על פי כן, דאלאס החליטה להחתים את אירווינג על חוזה חדש במהלך הקיץ (126 מיליון דולר לשלוש שנים), בתקווה שבעונה הקרובה שיתוף הפעולה הזה ייראה טוב יותר, ויביא לתוצאות טובות יותר. כשנשאל האם הכנה מלאה עם חברו לקו האחורי תביא לכימיה טובה יותר ביניהם, אמר הכוכב הסלובני: "ברור. הוא הצטרף באמצע העונה שעברה, לא היה לנו הרבה זמן. מיד התחלנו לשחק. זה לוקח זמן לבנות כימיה, בעיקר על המגרש. לא היה לנו מחנה אימונים או טרום עונה. זה הולך להיראות הרבה יותר טוב".

ב-16 המשחקים שדונצ'יץ' ואירווינג שיחקו יחדיו, העמידו המאבס מאזן עגום של 11:5. "אנחנו שני המנהיגים של הקבוצה, השחקנים יילכו אחרי מה שנעשה", אמר לוקה. "צריך להוות דוגמא, ולא רק אנחנו. יש חמישה שחקנים על הפרקט, כולם צריכים לעזור זה לזה".

לוקה דונצ'יץ', קיירי אירווינג, שחקני דאלאס מאבריקס. Tim Heitman, GettyImages
אולי הפעם? דונצ'יץ' ואירווינג/GettyImages, Tim Heitman

עוד בוואלה!

בארה"ב חוזים: בוסטון הפייבוריטית לאליפות, יוקיץ' יזכה ב-MVP

לכתבה המלאה

המאמן ג'ייסון קיד השמיע דברים דומים: "כולם מצפים שדברים יקרו באופן מיידי, אבל יש פה מערכת יחסים. יש להם את כל הקיץ ואת מחנה האימונים להתחבר. אם יהיה לנו את החתיכות החסרות סביבם, הם יוכלו חיות זה לצד זה, וברמה גבוהה. הבעיה שלנו לא תהיה לקלוע, אלא להשיג עצירות ולהיות עקביים. אלה הדברים העיקריים עליהם נדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully