וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק אלמוג: מכבי תל אביב הודפת טענות מכבי נתניה ומציגה אמת אחרת

עודכן לאחרונה: 23.9.2023 / 11:20

בקרית שלום דוחים את הטענה לפיה מעברו של שחקן ההתקפה נמנע בשל גניזת הטרייד על איתן אזולאי, ומציגים את הגרסה שלהם: התניית נתניה לשחרור לירן רוטמן כדי שהעסקה תתבצע. כך נחת השחקן דווקא בהפועל באר שבע

תקציר: מכבי תל אביב - בריידאבליק 2:3/ספורט1

חלון ההעברות בכדורגל הישראלי נסגר ביום רביעי בערב ועל אף שהפיניש שלו לא היה זוהר, עדיין היתה העברה אחת דרמטית למדי - זו של אילון אלמוג. וכטבעם של חלונות העברות, מיד בסיומם צצים הסיפורים שמאחורי הקלעים. כך יצא גם הסיפור על ההחלטה של מכבי תל אביב למכור את החלוץ שלה להפועל באר שבע ולא למכבי נתניה. מכבי תל אביב והפועל באר שבע לא עשו ביניהן עסקת העברה כבר שנים כי יריבות שמתחרות על אליפות לא נוהגות לחזק אחת את השנייה. לכן עלתה השאלה מדוע הפעם זה קרה. כיצד העדיפה מכבי תל אביב לעשות את העסקה עם הפועל באר שבע ולא למכור את אלמוג למכבי נתניה, כפי שעשתה עם שחקן אחר שלה, גיא מזרחי, שעבר לנתניה באותו היום.

במכבי נתניה התעניינו מאוד באלמוג והסבירו לכל מי שתהה כי מכבי תל אביב רצתה את איתן אזולאי, וברגע שנתניה החליטה שהיא לא עושה עסקת טרייד על הקשר שלה, הצהובים כעסו והחליטו שהם מעבירים את שחקן ההתקפה לבאר שבע. זה היה ההסבר בנתניה. זה מה שהם הרגישו שקרה. הדברים פורסמו כאן בהרחבה מייד אחרי סגירת החלון ביום רביעי בערב וזכו בהמשך לתהודה גם במקומות אחרים.

כעת מובאת כאן הגרסה האחרת, הצד של מכבי תל אביב. במועדון מאוד כועסים כבר יומיים על הטענות שמגיעות ממכבי נתניה. היחסים בין המועדונים טובים, כך שמכבי תל אביב לא אהבה לקרוא שבנתניה בטוחים שנעשה לה פרינציפ בעניין אלמוג, בשל עסקת הטרייד על אזולאי שנגוזה.

אילון אלמוג, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
יום אחרון דרמטי לחלון. אלמוג/אריאל שלום

עוד בליגת העל

עוד בוואלה!

המעבר הושלם: אילון אלמוג חתם לארבע שנים בהפועל באר שבע

לכתבה המלאה

במכבי תל אביב מסבירים כי אלמוג לא עבר לנתניה, מאחר שארבע שעות לסיום החלון, ביקשה נתניה למצוא קבוצה לשחקנה לירן רוטמן כדי לפנות את המשבצת שלו לאלמוג. הצהובים הבינו שהקבוצה של רן קוז'וך מדברת בנושא עם סוכנו של רוטמן רונן קצב, שהוא גם סוכנו של אלמוג, ושהעסקאות קשורות זו בזו. בשלב הזה לנתניה ולבאר שבע היתה את אותה עסקה ביד ושתיהו התחייבו לשלם אותו סכום על אלמוג, אבל למכבי תל אביב נמסר לפתע כי נתניה מתמהמהת מכיוון שהיא ממתינה למעבר של רוטמן, אותו כבר היה כמעט בלתי אפשרי לבצע, בשל השעון של החלון שדחק.

כאן כבר הבינו במכבי תל אביב, שהם נכנסים לעסקה שתלויה בעסקה אחרת, ולכן נתנו את האור הירוק למעבר יוצא הדופן של אלמוג להפועל באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully