וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתרון לאוהדי מכבי תל אביב? שיחות מחודשות על חציצת הקהל בדרבי

22.9.2023 / 19:10

בעקבות הסערה סביב החלטת הצהובים לא למשוך כרטיסים לדרבי, המשטרה והמנהלת חידשו את השיחות בניסיון למצוא פתרון שיאפשר נוכחות של קהל חוץ. הנהלת בלומפילד תנסה לשפר את החיץ בין היציעים

תיקתקנו, 22.9/ספורט1

בעקבות הסערה הגדולה סביב הדרבי וההחלטה של מכבי תל אביב בשעות הצהריים לא למשוך את הכרטיסים עבור אוהדיה, החלטה שלוותה בתגובה של הפועל תל אביב, לוואלה! ספורט נודע כי לפני כניסת השבת החלו שוב שיחות ערות בין הגורמים ובתוכם משטרת ישראל ומנהלת הליגות בשיתוף שני המועדונים.

המטרה היא למצוא בכל זאת מתווה שיחזיר את מכבי תל אביב למצב בו היא מושכת את הכרטיסים כפי שנהוג לעשות בכל משחק, על מנת לא לייצר תקדים ללא קהל חוץ בדרבי.

מדובר במהלך חשוב מאוד גם עבור המנהלת וגם עבור המשטרה, שלא רוצה לייצר לעצמה מצב בו קבוצה לא מושכת כרטיסים מחשש לשלום אוהדיה. למשטרה חשוב מאוד שהדרבי ישוחק עם שני הקהלים ויעבור בשלום. לפי כניסת השבת החלו כל הגורמים בשיחות מחודשות כדי לנסות להתניע מהלך שיאפשר את קיום המשחק עם קהל של מכבי תל אביב.

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
תהיה נוכחות צהובה ביציעים בסופו של דבר? אוהדי מכבי תל אביב/דני מרון

גם הנהלת אצטדיון בלומפילד מעורבת בשיחות. ישנן מחשבות כיצד מייצרים חציצה יותר מאסיבית בין הקהלים על ידי גדרות גבוהים יותר ואמצעים אחרים על מנת להבטיח שהקהלים לא יתקרבו אחד לשני ולא יבואו במגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully