וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתחושות מעורבות: מכבי נתניה מסכמת חלון וכועסת על מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 14:33

היהלומים השיגו את שבירו וגיא מזרחי, אבל לא הצליחו "להיפטר" משחקנים שאינם בתוכניות וגם לא להחתים את אילון אלמוג, אותו הצהובים העדיפו להעביר לבאר שבע

תקציר: מכבי נתניה - הפועל פתח תקוה 1:4/ספורט1

במכבי נתניה סיימו אמש את חלון ההעברות בתחושות מעורבות, כאשר בסופו של דבר הצליחה הקבוצה לצרף שלשום את החלוץ איתמר שבירו ואתמול חתם בקבוצה המגן גיא מזרחי, שהיה בראש הרשימה לחלון הזה, עוד מתחילת הקיץ. עיקר האכזבה במועדון נובעת מהעובדה שלא שוחררו מספיק שחקנים, בעיקר כאלה שבצוות המקצועי נתנו אור ירוק לעזיבתם, דוגמת עידו וייר ויובל שדה, שהיו במגעים עם מספר קבוצות ביומיים האחרונים, אך בסופו של דבר סירבו לחתום בהן ונשארו בנתניה.

גם אביב אברהם, שמעמדו ברוטציה הולך ויורד לאחרונה, חיפש לעצמו אופציות אך נשאר גם הוא והיחיד שעזב הוא הקשר אושר אליהו, שהושאל למכבי בני ריינה. הסגל של נתניה מונה כעת 26 שחקנים, ובמועדון קיוו לדלל את הסגל, גם כדי לחסוך בעלויות החוזים וגם כדי לא להביא למצב לא בריא, של מספר גדול כל כך של שחקנים באימוני הקבוצה. נכון שפה ושם יש פציעות והרחקות וצריך סגל רחב, אבל בהנחה שבכל מחזור מתלבשים 18 שחקנים בלבד, כבר עתה ברור שחלק מאלה שרמזו להם לחפש קבוצה והעדיפו להישאר, יבלו את התקופה הקרובה בין היציע לספסל.

אילון אלמוג, הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
הגיע לבאר שבע בגלל סירובה של נתניה לשחרר את איתן אזולאי למכבי תל אביב. אילון אלמוג/אתר רשמי, הפועל באר שבע

במועדון הביעו אמש אכזבה על כך שאילון אלמוג נמכר בסופו של דבר להפועל באר שבע, למרות שהביע בצורה ברורה את רצונו להגיע למכבי נתניה. כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, עיקר הסיפור, נעוץ בכך שבמכבי נתניה סירבו לשחרר את איתן אזולאי למכבי תל אביב במסגרת טרייד שחקנים שעלה על הפרק, כאשר נתניה רצתה להוסיף לעסקה גם את עידו שחר ובתל אביב סירבו לכך.

נתניה גם השוותה כל הצעה כספית של הבאר שבעים על אלמוג, אך ראשי הצהובים כאמור קיבלו החלטה עקרונית שאלמוג יעבור רק דרומה. גורם בנתניה התבטא הבוקר בעניין ואמר: "אין לנו ספק שאילון אלמוג לא הגיע לנתניה, וזה לא היה עניין של כסף או סכומים. ברור לנו שהכל קשור בסיפור של הטרייד על איתן אזולאי וצפינו שכך יקרה. בכדורגל הכל נזיל והעולם הוא גלגל. ביום מן הימים, גם מכבי תל אביב תרצה לרכוש שחקן מנתניה ואז נראה מה יקרה".

עוד בוואלה!

אליגון חתם בבית"ר. פערים בעסקת אלחמיד, בוטאקה נחת בישראל

לכתבה המלאה
איתן אזולאי שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
נשאר בסופו של דבר בנתניה. אזולאי/ברני ארדוב

הקבוצה תצא בשבת למשחק חוץ נגד הפועל ירושלים ותנסה להמשיך במומנטום אחרי הנצחון 1:4 על הפועל פתח תקוה, במחזור שעבר. רז כרמי צפוי להמשיך בשער וההחלטה על זהות הזר שלא יולבש, תתקבל ככל הנראה רק ביום שישי, בשל העובדה שהמגן נאסים אואמו סובל ממתיחה בשריר והוא בספק למשחק. אם אואמו יהיה כשיר, מי ששוב ישאר מחוץ לסגל הוא פלאמן גלאבוב ובמקרה כזה,מתן לוי ודניס קוליקוב, יפתחו שוב במרכז ההגנה. שני שחקני הרכש החדשים, איתמר שבירו וגיא מזרחי, צפויים להיכלל גם הם בסגל הקבוצה, למשחק בטדי בשבת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully