וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלון נסגר: אלחמיד חזר להפועל חיפה, פאון חתם בבני סכנין

פרט להחתמת אלמוג, הפועל באר שבע גם שחררה. אשדוד סירבה לעסקת זסנו והחתימה את בוטאקה ואוחנה, גם נתניה ובית"ר התחדשו

תיקתקנו, סיכום אירועי היום - 19.9/ספורט1

חלון ההעברות בליגת העל ננעל הערב (רביעי) ב-19:00 עם לא מעט דרמות, כולל העברה גדולה בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב, חידושים בבית"ר ירושלים, מ.ס. אשדוד, מכבי נתניה והפועל חדרה וקאמבק ברגע האחרון של חאתם עבד אלחמיד להפועל חיפה.

הנה כל מה שקרה היום.

19:00: אדי גוטליב נשאר בסופו של דבר בבית"ר ירושלים (אופיר סער).

19:00: הפועל חדרה החתימה לפני סיום החלון את החלוץ הבלגי ארון לייה איסקה מברנלי. כמו כן, הצטרף אוהד ברזילי, החלוץ ששיחק בעונה שעברה בהפועל ראשון לציון וגם סהר שוורץ מהנוער של מכבי פתח תקוה. אורן סיטבון הושאל להפועל עכו ודולב אזרואל שוחרר להפועל עפולה (רענן ברנובסקי).

18:58: בני סכנין השלימה את צירופו של אדריאן פאון, הקשר הרומני של הפועל באר שבע (שלמה וייס).

18:57: דקות לפני סיום החלון, הפועל חיפה הצליחה להשלים את החזרת חאתם עבד אלחמיד מהפועל באר שבע, לאחר שיואב כץ נענה לדרישות הבלם שירוויח כ-280 אלף יורו לעונה (יניב טוכמן ושלמה וייס).

18:54: הפועל באר שבע הודיעה רשמית על צירופו של אילון אלמוג, שחתם על חוזה לארבע שנים וירוויח כ-220 אלף דולר. מכבי תל אביב קיבלה עבורו כ-600 אלף יורו (יניב טוכמן). לידיעה המלאה

ג'ורדן בוטאקה, מ.ס. אשדוד. מ.ס. אשדוד, אתר רשמי
גם הוא באשדוד. ג'ורדן בוטאקה/אתר רשמי, מ.ס. אשדוד

18:50: ג'קי בן זקן סירב להצעה של בית"ר ירושלים על זוהר זסנו. המגן יישאר במ.ס. אשדוד (יניב טוכמן).

18:42: ג'ורדן בוטאקה חתם רשמית במ.ס. אשדוד לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הקיצוני הקונגולזי בן ה-30 שיחק בעונה שעברה בהפועל ירושלים כמושאל מגנט (יניב טוכמן). לידיעה המלאה

18:15: עמית כהן סיכם את תנאיו במכבי יפו. הוא הגיע להסדר עם בית"ר ירושלים, שוחרר עוד לפני סיום החלון ולכן יוכל לחתום גם לאחריו (אופיר סער).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מ.ס. אשדוד מיכאל אוחנה. לירון מולדובן
נשאר בבית. מיכאל אוחנה/לירון מולדובן

18:00: אדי גוטליב ביקש שחרור מבית"ר ירושלים. אם תהיה קבוצה שתיקח עליה את כל שכרו, במועדון עשויים ללכת לקראתו (אופיר סער).

17:50: סקציה נס ציונה החתימה את שחקן הכנף הניגרי ג'וזף אדה, שנבחן בבני יהודה ולאחרונה בית"ר ירושלים והיה מועמד לבני ריינה. אדה בן ה-24 מגיע מדינמו מינסק ושיחק בעבר בצלייה ופיוניק ירבאן.

17:44: מיכאל אוחנה חתם רשמית לעונה אחת במ.ס. אשדוד, אחרי שסיים במדיה את העונה שעברה והיה בקיץ ללא חוזה. "שמח מאוד לחתום כאן על חוזה חדש, אין ספק שאשדוד זה הבית שלי", אמר הקשר בן ה-27. "התאמנתי ללא הפסקה בחודשים האחרונים באופן אישי, ואני מרגיש מוכן מנטלית ופיזית לעזור לקבוצה" (יניב טוכמן).

אימראן אולאד עומאר במדי לוקומוטיב טביליסי, 2020. Quality Sport Images, GettyImages
רכש זר של הרגע האחרון? אימרן אולאד עומאר/GettyImages, Quality Sport Images

17:18: מי שיפנה מקום בסגל הבאר שבעי הוא הרומני אדריאן פאון, שנתן היום את הסכמתו לעבור לבני סכנין (יניב טוכמן).

17:10: הפועל באר שבע מנסה להתחזק בקשר זר בשעות האחרונות ופועלת בכיוונו של אימרן אולאד עומאר, קשרה ההתקפי של דינמו טביליסי. ההולנדי ממוצא מרוקני, בן 25, כבש העונה 13 שערים בליגה הגאורגית ובישל עוד שישה (יניב טוכמן).

16:54: האם בית"ר ירושלים בדרך לעוד החתמה ברגע האחרון? מחזיקת הגביע חידשה את השיחות עם מ.ס. אשדוד בנוגע למגן הימני זוהר זסנו, שהוזכר במהלך הקיץ כמועמד לקבוצות רבות. יוסי אבוקסיס מחפש שחקן שיוכל להתחרות עם בן ביטון (יניב טוכמן).

גיא מזרחי שחקן מכבי נתניה עם סוכנו גלעד קצב. .,
גיא מזרחי שחקן מכבי נתניה עם סוכנו גלעד קצב/.

16:42: אם לא יהיו התפתחויות בשעתיים הקרובות, במרכזן הסכמה של הפועל חיפה לחוזה לשנתיים ללא התניית 75 אחוז מהמשחקים העונה כדי שהחוזה שלו יתחדש לעונה נוספת, חאתם עבד אלחמיד יישאר בבאר שבע (יניב טוכמן).

16:02: הפועל באר שבע הגיעה לסיכום עם מכבי תל אביב בנוגע לרכישת אילון אלמוג תמורת כ-600 אלף יורו. שחקן הכנף וסוכנו גלעד קצב בסגירת קצוות אחרונה של החוזה, שיהיה לארבע שנים עם אופציות בסיום כל העונה (יניב טוכמן). לידיעה המלאה

15:46: מכבי נתניה הודיעה על צירופו של גיא מזרחי. המגן הימני נרכש ממכבי תל אביב בכמיליון שקלים וחתם לשלוש שנים עם אופציה לשנה רביעית (רענן ברנובסקי). לידיעה המלאה

אדריאן פאון שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
היכן ימצא את עצמו בסוף היום? פאון/מאור אלקסלסי

15:34: מכבי נתניה הודיעה שהחלוץ הצעיר, אושר אליהו, הושאל עד סיום העונה לבני ריינה. הוא ישוב לנתניה בקיץ הבא (רענן ברנובסקי).

15:19: שחקני ההתקפה, יהונתן לוי ואיברהים בדיר, סיכמו בהפועל ראשון לציון.

14:47: הפועל חדרה במאמצים של הרגע האחרון לצרף את ארון לייה איסקה. החלוץ הבלגי היה אמור לחתום אתמול והתחרט ברגע האחרון. הוא הודיע לראשי חדרה שהוא חוזר לאנגליה, אבל הוא עדיין בישראל ובחדרה מנסים במאמצים כבירים להחתים אותו לפני סגירת החלון (רענן ברנובסקי).

שחקן הפועל תל אביב רז טוויזר. דני מרון
סיים את דרכו בהפועל תל אביב. טוויזר/דני מרון

14:02: אור זהבי שסיים את חוזהו בבית"ר ירושלים בתום העונה שעברה, חתם ביוניקוס מליגת המשנה ביוון. הבלם בן ה-27 רשם 11 הופעות בליגת העל בעונה שעברה (אופיר סער).

13:59: הפועל תל אביב הגיעה לסיכום עם רז טוויזר על התרת חוזהו. החלוץ בן ה-24 הגיע להפועל תל אביב בקיץ 2021 וערך 18 הופעות, בהן כבש שלושה שערים (אופיר סער).

13:41: הפועל אום אל פאחם החתימה את שחקן הכנף ניקולה טרזיץ' בן ה-23, ששיחק בפרטיזן בלגרד ובנבחרת הצעירה של סרביה. אדר אזרואל הגיע כמושאל ממכבי חיפה (שיחק בהפועל עפולה בעונה שעברה) ואילו סאמח מרעב שוחרר.

עוד בלאומית: מכבי יפו העבירה בבקרה את רונן חנציס, שחקן הכנף שהושאל אליה ממכבי תל אביב כבר לפני כחודשיים. הוא מצטרף לניב זריהן שחוזהו אושר לפני יומיים.

רום אליגון, בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
שחקן חדש בבית וגן. אליגון/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

13:13: רום אליגון חתם בבית"ר ירושלים ואמר: "לאחר ששמעתי על ההתעניינות של בית"ר ירושלים בי, שמחתי מאוד להגיע לכאן ולהתחיל את הדרך החדשה. אני מקווה להוכיח את עצמי בפני הצוות המקצועי ולהרוויח את דקות המשחק שלי. בית"ר מועדון עצום ואני יודע שיש לי במה גדולה לשחק בה" (אופיר סער).

12:36: גיא מזרחי סיכם במכבי נתניה, שתשלם למכבי תל אביב כמיליון שקל. הצהובים-כחולים גם יקבלו 25 אחוז ממכירה עתידית (רענן ברנובסקי). לידיעה המלאה

12:29: אחד המועמדים הזרים של הפועל פתח תקוה לעמדת השוער הוא ז'יגה פרליך. הסלובני בן ה-25 סיים את חוזהו במיראנדס הספרדית בתום העונה שעברה. בגלל שהוא שחקן חופשי, פתח תקוה תוכל להחתים אותו גם אחרי שחלון ההעברות ייסגר (שלמה וייס). לידיעה המלאה

בר לין, הפועל חיפה. פיייסבוק הפועל חיפה, אתר רשמי
ממכבי תל אביב להפועל חיפה. בר לין/אתר רשמי, פיייסבוק הפועל חיפה

11:55: הפועל חיפה הודיעה על צירופו של בר לין בהשאלה ממכבי תל אביב. הקשר בן ה-19, שכבר ערך שתי הופעות בבוגרים של מכבי תל אביב בעונה שעברה, חתם באמצעות סוכנו שחר גרינברג. הבעלים יואב כץ אמר: "שמחים לצרף שחקן צעיר וכשרוני שיעזור לנו להגשים את המטרות העונה" (שלמה וייס).

11:41: אושר אליהו, שכבש בעונה שעברה 22 שערים בקבוצת הנוער של מכבי נתניה ועוד שער בבוגרים, יאריך את חוזהו בעונה ויושאל לבני ריינה. החלוץ הצעיר נבחר בעונה שעברה לשחקן העונה של ליגת הנוער מטעם ההתאחדות לכדורגל. במקביל במכבי נתניה הבהירו: איגור זלאטנוביץ' נשאר בקבוצה (רענן ברנובסקי).

11:31: הפועל פתח תקוה הצליחה להעביר את רועי אלימלך בבקרת התקציבים והוא יעמוד לרשות המאמן עופר טסלפפה החל מהמחזור הקרוב. במקביל נמשכים המאמצים לצרף בהשאלה את עומר סניור מהפועל תל אביב ומתנהלים מגעים עם שני שוערים זרים (שלמה וייס).

אילון אלמוג שחקן מכבי תל אביב בחימום. אריאל שלום
באר שבע לוחצת. אילון אלמוג/אריאל שלום

10:53: הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ מתעקש, על סעיף משחקי המינימום בעסקת חאתם עבד אלחמיד. המכשול העומד בנוגע לעסקת העברתו הוא שכץ דורש שהפועל באר שבע תשתתף בשכרו של השחקן אם לא ישתתף ב-70 אחוז מהמשחקים של הפועל חיפה. בבאר שבע מסרבים ואלחמיד עצמו לא רוצה להתפשר ולסכן חלק ניכר משכרו. המאמן רוני לוי מנסה לפשר בין הצדדים (שלמה וייס).

10:42: סוכמה עסקת מעברו של גיא מזרחי למכבי נתניה. אחרי מו"מ ארוך בין המועדונים, נתנו הבוקר ראשי מכבי תל אביב את הסכמתם למעבר וכעת נותרו פרטים אחרונים לסגור בחוזהו של המגן בנתניה (רענן ברנובסקי).

10:17: הפועל באר שבע מגבירה את הלחץ על מכבי תל אביב להעביר לשורותיה את אילון אלמוג. בבאר שבע מאמינים שאלמוג יבחר בהם ויצטרף לקבוצה (יניב טוכמן).

ג'ורדן בוטאקה, שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
נחת בישראל, בדרך לחתימה באשדוד. בוטאקה/דני מרון

10:15: ג'ורדן בוטאקה נחת הלילה בישראל ויגיע בצהריים לבדיקות רפואיות לקראת חתימה במ.ס. אשדוד. הקשר אמור להשתתף הערב באימון הראשון שלו בקבוצה. אם יגיע בכושר סביר, הוא צפוי להיכלל בסגל למשחק מול מכבי פתח תקוה. במקביל אליו, גם מיכאל אוחנה יגיע לחתום היום וגם הוא שחקן חופשי, כאשר שניהם צפויים לחתום ושניהם ככל הנראה יהיו בסגל בשבת.

כדי לרשום את בוטאקה, אשדוד תצטרך להשתחרר מחוזה של שחקן זר. כרגע נראה שהאפשרויות הן הקפאה של מונטארי קמהאני או שחרור של קלארק רוברטסון תמורת פיצוי כספי, למרות שהבלם הסקוטי מסרב לכך (יניב טוכמן).

9:34: מכבי תל אביב תקבל החלטה סופית עד הצהריים האם למכור את אילון אלמוג וגיא מזרחי ולמי. הרבה הצעות זורמות על השניים ומכבי תל אביב פתוחה לגמרי לגביהם. בקבוצה לא פוסלים את הפועל באר שבע בעניין אלמוג, אפילו שהיא מתחרה של מכבי תל אביב על האליפות. כך או אחרת אין למכבי תל אביב תכנית לצרף היום שחקן לפני תום מועד ההעברות (יניב טוכמן). לידיעה המלאה

9:16: החלוץ רום אליגון עובר מהפועל באר שבע לבית"ר ירושלים, כאשר לאדומים יישארו 50 אחוזים ממכירה עתידית. אליגון בן ה-20 הושאל בעונה שעברה להפועל חדרה והפועל ניר רמת השרון (אופיר סער).

שחקן הפועל תל אביב עומר סניור. קובי אליהו
מבוקש בהפועל פתח תקוה. סניור/קובי אליהו

9:11: הפועל תל אביב עשויה להשאיל שניים משחקניה ביום האחרון של החלון. עומר סניור מבוקש בהפועל פתח תקוה וארי כהן עשוי לעבור להפועל עכו. רז טוויזר צפוי להתיר את חוזהו בשעות הקרובות ולהפוך לשחקן חופשי (אופיר סער).

8:55: מכבי תל אביב הודיעה הבוקר לדניאל טננבאום שהוא נשאר איתה ולא ישוחרר. הצהובים השאילו את תומר אלון להפועל רמת גן אחרי שהוא הפך לשוער הרביעי. הצהובים רוצים שלושה שוערים בכירים בסגל ולכן לא הסכימו בקבוצה לשחרר את טננבאום (יניב טוכמן).

7:19: מכבי נתניה שיפרה את ההצעה למכבי תל אביב על גיא מזרחי. אמש חודשו השיחות בין המועדונים אחרי מספר ימים של נתק, ונתניה הציעה יותר ממיליון שקלים תמורת המגן הימני אחרי שגם הפועל באר שבע הגישה הצעה במטרה לרכוש אותו. בקבוצה מאמינים שמזרחי יצטרף בסופו של דבר, ומקווים שיגיעו להסכמות עם מכבי תל אביב בנוגע לאילון אלמוג (רענן ברנובסקי). לידיעה המלאה

דניאל טננבאום, שוער מכבי תל אביב. דני מרון
נשאר בקרית שלום. טננבאום/דני מרון

6:47: בני סכנין מעוניינת באדריאן פאון, שחקנה של הפועל באר שבע. בקבוצה יצרפו את השחקן רק אם הפועל באר שבע תשתתף במרבית שכרו (שלמה וייס).

6:25: הפועל חיפה צפויה היום להשלים את שאילתו של בר לין ממכבי תל אביב עד לתום העונה. המגעים עם חאתם עבד אלחמיד נמשכים כל העת ובחיפה מקווים מאוד בשעות הבוקר לסכם את כל התנאים על מנת להחתימו בקבוצה (שלמה וייס).

6:10: הפועל ירושלים ממשיכה לחפש מגן ימני למקרה שאלוז' יאו יעבור לבאר שבע. בין השמות שעלו על הפרק - גיא מזרחי, רועי הרמן ועילי פיינגולד. בשלב זה הקבוצה לא מעוניינת בשחקן מבאר שבע בתמורה ליאו (אופיר סער).

תומר חמד הפועל באר שבע. דני מרון
השם החם של היממה האחרונה. תומר חמד/דני מרון

6:07: בית"ר ירושלים ממשיכה לבדוק אפשרות להתחזק במגן או שחקן התקפה, אך כרגע נראה כי הסיכויים לכך לא גבוהים. בנוגע לתומר חמד, רק במצב בו הפועל באר שבע תשלם את מרבית שכרו של החלוץ, אופציית צירופו עשויה להיות רלוונטית. עדיין אין הבנות עם טרזייה תומא על חוזה חדש, כאשר גם הסיכויים שג'וזף אדה הניגרי יוחתם נמוכים (אופיר סער)

6:03: תומר חמד עדכן את אנשי מ.ס. אשדוד שלא יצטרף לקבוצה. בעקבות ההודעה, אשדוד תפעל לאיתור חלוץ אחר בשעות שנותרו. אחת האופציות שעומדות על הפרק היא החתמתו של ניקיטה רוקאביציה, אבל אשדוד לא ממהרת מכיוון שהאוסטרלי שחקן חופשי וניתן יהיה לרשום אותו גם אחרי שהחלון יסגר (יניב טוכמן). לידיעה המלאה

6:07: בית"ר ירושלים ממשיכה לבדוק אפשרות להתחזק במגן או שחקן התקפה, אך כרגע נראה כי הסיכויים לכך לא גבוהים והשחקן לא יצטרף. בנוגע לתומר חמד, רק במצב בו הפועל באר שבע תשלם את מרבית שכרו של החלוץ, אופציית צירופו עשויה להיות רלוונטית. עדיין אין הבנות עם טרזייה תומא על חוזה חדש, כאשר גם הסיכויים שג'וזף אדה הניגרי יוחתם נמוכים (אופיר סער)

6:03: תומר חמד עדכן את אנשי מ.ס. אשדוד שלא יצטרף לקבוצה. בעקבות ההודעה, אשדוד תפעל לאיתור חלוץ אחר בשעות שנותרו. אחת האופציות שעומדות על הפרק היא החתמתו של ניקיטה רוקאביציה, אבל אשדוד לא ממהרת מכיוון שהאוסטרלי שחקן חופשי וניתן יהיה לרשום אותו גם אחרי שהחלון יסגר (יניב טוכמן). לידיעה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully