וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן בוטאקה חתם במ.ס. אשדוד: "מאמין שתהיה לנו עונה מוצלחת"

20.9.2023 / 18:42

שחקן הכנף הקונגולזי בן ה-30, שכבש שלושה שערים במדי הפועל ירושלים בעונה שעברה, נשאר בליגת העל. גם מיכאל אוחנה חתם

תקציר: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד 0:2/ספורט1

ג'ורדן בוטאקה חתם הערב (רביעי) לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת במ.ס. אשדוד, שהחזירה לשורותיה גם את מיכאל אוחנה ביום האחרון של חלון ההעברות.

בהפועל ירושלים התלבטו אם להאריך את חוזהו של בוטאקה, שעוד נמנה עם סגל נבחרת קונגו במוקדמות אליפות אפריקה במרץ האחרון, אבל הוא בסופו של דבר חזר לגנט הבלגית שממנה הושאל וגם שם סיים את חוזהו והפך לשחקן חופשי לפני כחודשיים וחצי. זיו אריה והצוות בבירה בחרו לוותר על בוטאקה מכיוון שרצו לצרף לחלק ההתקפי שחקנים מוכחים יותר, בוודאי בכל הנוגע לתרומה מספרית.

מי שהחזירה אותו לישראל היא הקבוצה של אלי לוי, שטרם השיגה נקודות העונה בליגה. לאחר החתימה אמר בוטאקה: "אני שמח מאוד להגיע למ.ס אשדוד. זו תהיה השנה השנייה שלי בישראל אחרי שכבר הכרתי את המדינה והתאקלמתי. יש כאן אנשים חמים ואני מודה להנהלה, לצוות ולשחקנים על קבלת הפנים החמה. הגעתי כדי לעזור לקבוצה ואני מאמין שתהיה לנו עונה מוצלחת ביחד".

ג'ורדן בוטאקה שחקן מ.ס. אשדוד עם סוכנו שחר גרינברג ועם ג'קי בן זקן. .,
ג'ורדן בוטאקה שחקן מ.ס. אשדוד עם סוכנו שחר גרינברג ועם ג'קי בן זקן/.

בסך הכל רשם בוטאקה 34 הופעות במסגרת ליגת העל ואחת נוספת בגביע המדינה, אבל ב-2,518 דקות ששותף הבקיע שלושה שערים ובישל עוד שלושה. בפלייאוף העליון הוא כבש נגד מכבי נתניה ובישל בניצחון החוץ 0:1 על מ.ס. אשדוד.

בוטאקה גדל במחלקות הנוער של אנדרלכט, בוורן ופ.צ ברוז'. את קריירת הבוגרים החל בהולנד ועבר בדרך גם בלידס יונייטד בצ'מפיונשיפ וכמו כן בצ'רלטון אתלטיק. ביולי 2017 חתם בסיינט טרודן הבלגית בשורותיה שיחק שלוש שנים כן בשרלרואה וגנט, עד שבינואר 2022 עבר לפורטונה סיטארד, שם מיעט לשחק וחזר לגנט, שממנה הושאל להפועל ירושלים. עונת השיא שלו הייתה במדי סיינט טרודן לפני ארבע שנים, במהלכה כבש תשעה שערים ובישל שישה ב-43 משחקים.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully