וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא מזרחי חתם במכבי נתניה, מכבי תל אביב תקבל כמיליון שקלים

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 16:43

הצהובים-כחולים יקבלו גם 25 אחוז ממכירה עתידית של המגן הימני, שחתם לשלוש שנים עם אופציה לשנה נוספת. בנתניה מקווים לצרף גם את אלמוג, וייר ושדה עשויים לעזוב

תקציר: מכבי נתניה - הפועל פתח תקוה 1:4/ספורט1

גיא מזרחי חתם היום (רביעי) לשלוש שנים במכבי נתניה, עם אופציה לשנה רביעית. מכבי נתניה תשלם למכבי תל אביב כמיליון שקלים בתוספת ל-25 אחוז ממכירה עתידית. השלמת העסקה הגיעה אחרי מספר ימים בהם היה סוג של נתק בין המועדונים, אבל אמש חודשו השיחות בנוגע למזרחי, הצדדים הגיעו להבנות ולאחר הבדיקות הרפואיות הגיעה גם החתימה. על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

מזרחי עצמו העדיף כל הזמן להגיע לנתניה למרות הצעות נוספות שעמדו בפניו, כולל הפועל באר שבע שהצטרפה למרוץ בימים האחרונים והפועל ירושלים שהייתה גם היא על הפרק למקרה שאלוז' יאו יימכר.

מכבי נתניה היא התחנה הרביעית בקריירה של המגן בן ה-22. הוא גדל במכבי תל אביב, אבל לא שיחק במדיה והושאל בשנים האחרונות לבית"ר תל אביב בת ים, עירוני קרית שמונה והפועל חיפה.

מספר שחקנים צפויים לעשות את הדרך החוצה מנתניה. אושר אליהו כבר הושאל לבני ריינה, עידו וייר שמועמד להפועל חדרה וגם יובל שדה שמחזיק במספר הצעות מליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully