וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעבר הושלם: אילון אלמוג חתם לארבע שנים בהפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 19:01

סגנית האלופה תשלם למכבי תל אביב 600 אלף יורו עבור שחקן הכנף בן ה-24, הצהובים השאירו אצלם 30 אחוז מכרטיסו למקרה של מכירה עתידית. ישתכר 220 אלף דולר לעונה, בחוזה אופציות לסיום ההתקשרות: "אתן את כולי כדי לעזור לקבוצה ולשמח את האוהדים"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

הפועל באר שבע נפרדה מרמזי ספורי ומשגיב יחזקאל בסוף השבוע, אבל שעה קלה לפני סגירת חלון ההעברות בישראל היא סגרה את העסקה היקרה ביותר הקיץ בין קבוצות ליגת העל והודיעה על רכישת אילון אלמוג ממכבי תל אביב תמורת 600 אלף יורו, כאשר הצהובים השאירו לעצמם 30 אחוז מכרטיס השחקן שלו במקרה של מכירה עתידית.

אלמוג חתם לארבע שנים בהפועל באר שבע עבור 220 אלף דולר לכל עונה, כאשר במהלך החוזה יהיו אופציות בסוף כל עונה לסיום ההתקשרות. אלמוג אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחתום במועדון ומודה לצוות המקצועי על האמון שהם נותנים בי. אתן את כולי בשביל לעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה ולשמח את העיר והאוהדים".

כידוע, שחקן הכנף היה מועמד בשבועות האחרונים למכבי נתניה שניסתה לצרפו, אולם בימים האחרונים נכנסה סגנית האלופה לתמונה והצליחה לשים עליו את ידה. בהפועל באר שבע סיפרו הבוקר כי הם מאמינים באלמוג וביכולתו להגיע דרכם לנבחרת ישראל ואחר הצהריים הושלמה ונחתמה העסקה.

אילון אלמוג שחקן הפועל באר שבע עם המנכ"ל גיא פרימור. הפועל באר שבע, אתר רשמי
עבר לבאר שבע. אילון אלמוג עם המנכ"ל גיא פרימור/אתר רשמי, הפועל באר שבע

אלמוג בן ה-24 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ועזב את המועדון לראשונה כשהושאל לחצי עונה להפועל חדרה בינואר 2019. בתחילת העונה שעברה הוא עזב להארטברג האוסטרית בהשאלה, אבל עזב לאחר מספר חודשים כשבמאזנו שער אחד בבונדסליגה ואחד נוסף בגביע האוסטרי. במכבי תל אביב לאחר מכן כבש פעמיים בחמש הופעות במסגרת פלייאוף ליגת העל. העונה הוא רשם ארבע הופעות במוקדמות הקונפרנס ליג, פתח נגד הפועל באר שבע ב"מפגש האירופיות" ועלה מהספסל גם בחצי גמר גביע הטוטו בסכנין.

עם מכבי תל אביב הוא זכה באליפות, בגביע המדינה, בגביע הטוטו ובשני תארי אלוף האלופים. בסך הכל לזכותו של אלמוג 11 שערים ב-91 הופעות בליגת העל ועוד 7 שערים ב-14 משחקים בגביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully